Élixir [preporuka]

Izvor: Élixir

Obzirom da sam (ne)sretni vlasnik mješovite kože, oduvijek sam se užasavao pri pomisli da koristim ulja u njezi lica jer sam mislio da ću još više doprinijeti sjaju na licu zahvaljujući prekomjernom lučenju sebuma. Ne, hvala! Još više sam se užasnuo na pomisao primjene ulja na lice nakon ovog iskustva.

Međutim, nakon što sam pročitao pozitivne recenzije s bloga Roseybelle i Miss Kitsch te privatnim razgovorom sa osobom koja stoji iza ovog brenda, konačno sam se odlučio na nabavku Élixir ulja za lice o čemu će biti recenzija s dojmovima s vremenom.

Kako je nastao Élixir, o tome možete pročitati u gostujućem postu na blogu kod PriroPričalice.

Ključni trenutak kod svoje kupnje proizvoda bila je informacija kako su u izradi ovih ulja korištena hladno prešana ulja i eterična ulja koja nemaju sintetička svojstva (boje, mirisi, konzervansi, polimeri i slično). Svi proizvodi koji stoje iza ovog brenda su bazirani na bogatstvu minerala, vitamina i masnih kiselina (omega 3, 6 i 9) te pažljivo odabranim prirodnim (organskim) sastojcima.

Ne kažu uzalud kako je ona stara bakina kuhinja iz koje izlaze najbolji proizvodi - najbolja! :D

Linija svih Élixir proizvoda...

Izvor: Élixir

...sastoji se od:

  1. ÉLIXIR face oil & skin treatment (30 ml)
  2. ÉLIXIR body scrub (200 ml)
  3. ÉLIXIR coffee scrub (200 ml)
  4. ÉLIXIR tinted lip balm - u ružičastoj boji (15 ml)
  5. ÉLIXIR universal balm (20 ml)
  6. ÉLIXIR tinted lip balm - u narančastoj boji (15 ml)

Cjeloukupan katalog s opširnim opisima i načinima naručivanja/dostave možete pronaći ovdje.

Možete naručivati izravno putem privatne poruke, a naručeni proizvod/i će vam biti dostavljeni u roku od 1-3 radna dana. Plaćanje je pouzećem i uplatom na račun.

Osobno, u nedjelju sam kontaktirao vlasnicu ove linije - u ponedjeljak, u jutarnjim satima, izvršio sam uplatu na račun te poslao skenirani virman plaćanja - u utorak me na stolu već čekao naručeni proizvod.

Za sve vas koji muku mučite sa masnom, mješovitom i suhom kožom popraćenom dehidriranošću, crvenilom i osipom - toplo vam preporučam da isprobate ove proizvode, a što je najbolje - postoji mogućnost naručivanja ÉLIXIR face & oil treatment uzorka u obliku mini bočice u količini od 2,5 ml kako biste isprobali njezinu prirodnu moć te se kasnije odlučili za kupnju pune verzije proizvoda. 

Link do stranice


Slike koje dokazuju prirodnu moć ovih proizvoda:

Élixir body scrub - Prije & Poslije


Élixir coffee scrub - Prije & Poslije

Zar rezultati nisu čarobni?

Što mislite o organskoj kozmetici i biste li ju prakticirali?

9 comments:

  1. Organsku i prirodnu kozmetiku obožavam i koristim. Trenutno koristim Green Girl ulje za lice, ali kad potrošim moga bih probati i ovo ulje.
    Koliko košta body scrub?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klikni na katalog iz posta pa ćeš vidjeti sve detalje :) Da ti pomognem, prema katalogu je body scrub 50 kn + dostava. :)

      Izbriši
  2. Vaaaaaau, rezultati su divni.
    Btw,baš smo sretnici mi s mješovitom kožom :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam neki dan pokazala mami ovo ulje i čitale smo pozitivne komentare ljudi i zaključile da nam to objema treba :D Obožavam ulja, tako da bi mi ovo bilo baš gušt koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je predivno, a za ostale proizvode ni ne znam kakvi su iako bi me zanimao coffee scrub i univerzalni lip balzam. A i ako je tvoj otac bio uključen u čitanje pozitivnih komentara, ima i ulje poslije brijanja za muškarce. :D

      Izbriši
    2. Došlo mi je ima pra dana... presretna sam <3

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects