Avon Planet Spa: peeling | četkica | maska [recenzija]


U svojoj njezi kože ponekada priuštim i 'kraljevski' tretman u obliku peelinga i maske. Maske nisu nužne kao dio njege kože, ali su dobre radi dubinskog čišćenja i revitaliziranja kože. U svojoj postavi imam razne maske koje stavljam na svoje lice dva do tri puta tjedno te mi uvijek osvježe lice.

Moj tretman koji si priuštim putem ovih proizvoda najčešće subotom sastoji se od:

  • Avon Planet Spa Face Scrub (75 ml)
Peeling za lice.
Uklanja nečistoće i višak masnoće te čini kožu svježom i podatnom.
UPOTREBA: Nanijeti na mokru, čistu kožu izbjegavajući  područje oko očiju. Nježno umasirati proizvod u kožu. Pustiti da se osuši. Temeljno isperite. Koristiti 3 puta tjedno ili manje ako imate osjetljivu kožu.

  • Avon Planet Spa Face Mask (75 ml) 
Maska za lice s mineralima Mrtvog mora
Upija višak površinske masnoće na koži i minimizira pore, čineći kožu mekom, glatkom i blistavom.
UPOTREBA: Nanijeti na očišćenu kožu. Ostaviti da djeluje 5-10 minuta, temeljito isprati. Koristiti 1-2 puta tjedno.

  • Avon Spa četkica za čišćenje lica
Četka i spužva za čišćenje lica
UPOTREBA: Ukloniti poklopac i nanijeti proizvod za čišćenje lica kružnim pokretima na lice i vrat, koristeći spužvu ili četku.
ČIŠĆENJE: Ručno oprati nakon upotrebe i pustiti da se osuši na zraku prije zatvaranja poklopcima.

Nakon što očistim lice pjenom za pranje lica, na tako vlažno lice nanosim Avon Planet Spa Face Scrub koji djeluje u svojstvu peelinga sa sitnim zrncima. Dolazi u ambalaži sive boje s bijelo-prozirnim poklopcem na klik. Peeling krema je bijele boje i velike gustoće. Meni je osobno na licu blag te nije grub. Lako se nanosi i utrljava, a zrnci obavljaju blagi peeling na mom licu pripremajući ju za nanošenje maske. Nakon što sam ravnomjerno i lagano utrljao peeling kremu na lice, uzeo sam Avon Spa četkicu te sam tretirao cijelo lice kako bi se pore bolje očistile. Dlačice su pomalo grublje pa moram nježno baratati sa četkicom i ona je u njezi kože predviđena samo za peeling. Da koristim četkicu na svakodnevnoj bazi, bojim se da bi mi koža bila previše izritirana. Spužvicu koristim za nježno pranje lica i s njom nema nikakvih problema. Međutim, primijetio sam da mi je bolje prvo aplicirati s laganim trljanjem sva mjesta s pjenom za pranje lica pa tek onda istrljati spužvicom nego da nanosim proizvod na spužvicu i krenem s čišćenjem lica jer se proizvod već upije u spužvicu pa je teže započeti čišćenje. Spužvica se dobro pjeni i pri malenom pritisku osigurava dodatne pjene kako bi čišćenje bilo efikasno. Nakon čišćenja, četkicu i spužvicu isperem vodom te stavljam na sušenje prije vraćanja njihovih poklopaca koje su, usput rečeno, izbušene tako da zrak može ulaziti i osiguravati postupno sušenje. Nakon što sam isprao lice od peelinga i posušio lice tapkanjem ručnikom, ono je spremno za nanošenje maske. Avon Planet Spa Face maska dolazi u identičnoj ambalaži kao i peeling s poklopcem. Krema je dosta gusta i sive boje. Miris je kod oba proizvoda sličan s razlikom što je na ovom proizvodu dosta izražen. Nema nikakvih problema s nanošenjem jedino što treba puno više staviti ako ne želimo da nam lice izgleda kao poluprozirno. Zatim pustim masku da se osuši na 10 minuta i u tom vremenu ne osjećam neke posebne promjene osim što mrvu zateže. Nakon što prođe tih deset minuta, isperem blatnjavu masu vodom i to je to. Poslije toga toniziram lice radi vraćanja ravnoteže te nanosim dnevnu kremu.

Rezultat je čišća i glatka koža zahvalna na ovom tretmanu.
Ove proizvode je moguće dobaviti jedino putem Avona, odnosno preko Avon Ladies/Gentlemens.

Izvor slika: Google.hr

Koristite li i vi maske? Ako da, kakve maske? Uživate li u njima?

6 comments:

  1. Ja sam frak za raznim četicama i ostalim pomagalima za čišćenje. Moram priznat da ovu još nisam vidjela. Ova maska je odlična, pogotovo za ljeto, piling moram probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja i nisam baš neki freak što se tiče četkica te najčešće preferiram čišćenje lice putem prstiju. Jednostavnije je i brže. Piling ti svakako neće škoditi i on je dosta blag. :)

      Izbriši
    2. Obožavam i maske i pilinge i obavezno koristim jednom tjedno. Inače jako mi se sviđa izgled bloga :)

      Izbriši
    3. Ja koristim maske tri put tjedno. Jednu hidratantnu obzirom na dehidriranu kožu s ljuskicama i jednu za skidanje površinskih masnoća. Hvala na komplimentu vezano za izgled bloga. :)

      Izbriši
  2. Nisam probala njihove maske i pilinge, a ni previše ostalih proizvoda jer nikako ne mogu doći do neke Avon Lady xD Od četkica zasad koristim Body&Soul i ok mi je, a od pilinga obožavam Olivalov od smilja i Cattierov s bijelom glinom. Maske nekako zaboravljam koristiti, a niti nemam ih previše. Super je što ti ova kombinacija odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja četiri različite maske: za dubinsku hidrataciju, za dubinsko čišćenje pora, glikolnu masku protiv prištića i za skidanje površinskih masnoća. Uvijek možeš zamoliti druge da te učlane pa možeš naručivati sama za sebe, eventualno i za svoju obitelj. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects