Avon MagiX: primer + podloga za lice [recenzija]


Nakon posta BB krema za muškarce - da ili ne? u kojem sam Vam objasnio ulogu i svrhu BB kreme, u današnjem postu ću vam objasniti primer, odnosno bazu za lice. Zovu je i bazom za šminku.

Primer ili baza za lice se koristi kada želimo pripremiti lice na nanošenje šminke ili BB kreme kako bi ista bila postojanija i dulje trajala tijekom dana.

Postoje i primeri (baze) za kapke (sjenilo) i za usne (ruž). Primerom zaglađujemo i ispravljamo sve sitne nedostatke poput proširenih pora, neravnih linija, rupice od preboljenih akni ili mitesera i slično. S primerom, lice nam je zaglađeno, glatko i ispunjeno što će olakšati nanošenje BB kreme u našem slučaju. To znači da se BB krema neće uvlačiti u otvorene pore, sitne linije ili maksimalno istaknuti perutave dijelove (ljuskice). Najbolje je odabrati primer prema tipu vaše kože što i nije neki problem jer ima primera koji su namijenjeni normalnoj, suhoj, masnoj i mješovitoj koži.

Kako se primer koristi na licu?

Nakon osnovne njege kože poput pranja lica, toniziranja i tankog sloja hidratantne kreme (pričekajte 5-6 minuta da se upije), vaše lice je spremno na nanošenje primera. Dovoljna je samo jedna pumpica ili jedan stisak za cijelo lice. Manje je više! Nanesite malu količinu na prste i ravnomjerno nanesite na cijelo lice te pričekajte 30 sekundi do nanošenja tonirane ili BB kreme kako biste ujednačili ten. 

Sada ću vam iznijeti recenziju proizvoda koje koristim, a radi se o primeru i podlozi za lice.


Za primer iz Avona kažu kako je riječ o bazi za lice koja u sebi sadrži SPF zaštitu 20 (zaštita od sunca) te da je nastala iz lagane formule bez ulja:

  • matira kožu tijekom cijelog dana
  • prikriva tanke linije & pore
  • može se koristiti samostalno ili kao baza za podlogu

Za podlogu lica iz Avona kažu kako se radi o podlozi za lice koja ima u sebi SPF zaštitu 15 i koja pruža kašmirov efekt na koži. Ne mogu puno više o tome reći budući da sam naručio tester.

Tekstura bijelog primera i podloge u boji za lice

Primer dolazi u bijelorozikastoj tubi od 30 ml sa čepom na odvrtanje. Sviđa mi se sistem odvrtanja jer se automatski otvara i zatvara na svoje prvotno mjesto. Rok trajanja je 2 godine od otvaranja što će sasvim biti dovoljno. Primer je blagog, ali nedefiniranog mirisa te je blago gelaste strukture. Nanošenjem i utrljavanjem na lice, gel se pretvara u puderasti oblik što mi se jako svidjelo. U veoma kratkom roku se adaptira licu dajući instant efekt glatkoće i baršunastog osjećaja na licu. Dok prstima prolazite licem, imate osjećaj ugodne šetnje po licu koliko prsti klize. Dakle, ukoliko ne želite koristiti toniranu ili BB kremu, možete ga koristiti samostalno kako biste imali zaglađenije lice i manje vidljive pore na istom. Primijetio sam da mi je lice malo lošije reagiralo na ovaj primjer jer mi je donijelo par obilnih bubuljica većinom na vratu što pripisujem vjerojatnom krivcu - silikonu!

Podloga za lice dolazi u tubici od 5 ml i u nijansi Nude. Meni je Avonova liderica s mog područja rekla kako mi, po njezinoj procjeni, najviše odgovaraju nijanse Light, Almond, Shell i eventualno Nude. Kada je riječ o izboru tonirane ili BB kreme, uglavnom sam se odlučivao između dvije nijanse i to u Light i Medium verziji jer mi se bilo tako lakše orijentirati. Da nastavim, ova podloga dolazi u obliku balzama za usne, imaju kosi otvor s rupicom. Ona je negdje između tekuće i gelaste strukture te se bez problema nanosi na lice. Međutim, ističe suhe dijelove i ljuskice tako da preporučam osobama s takvim problemima da ju u širokom polju zaobiđu. Nažalost, čak ni stavljanje primera radi zaglađivanja suhih dijelova nije spasilo moju situaciju s ljuskicama oko usana što ćete vidjeti na slici. Boja se bez problema stopi sa bojom kože, ali ne pruža dovoljno jaku moć prekrivanja. Više je pogodna za lagano ujednačavanje tena dok je korektorom potrebno prekriti kritična područja poput akni i crvenih mrljica.

Zaključno, obzirom na svoj mješovit tip kože koji uključuje lagano masno čelo, masni nos, normalne obraze, suho i lagano perutavo područje oko usana, brade i vrata - teško mi se odlučiti na kupnju tonirane ili BB kreme u punoj veličini pa me spašava mogućnost naručivanja uzoraka radi testiranja prije konačne kupnje. 

Sada ću vam pokazati slike djelomično tretiranog područja lica s ovim proizvodima:

Original stanje kože bez ičega - uf, blago meni masnokošcu!

S primerom te je vidljivo kako su pore manje izraženije u odnosu na original stanje.

S primerom i podlogom za lice (vidite da su mi suhi dijelovi blago istaknuti, a da ne pričam o području iznad usana)

Ljuskice u punom sjaju! Ispričavam se zbog lošeg svjetla.

To bi bilo sve od mene, a za vas se nadam da ste naučili nešto korisno!

Jeste li i vi koristili Avonov primer ili podlogu za lice? Kako se pokazala na vašem licu?

10 comments:

  1. Ovu bazu sam tražila prije par mjeseci, ali je bila povučena iz prodaje. Baš sam se obradovala kad sam je vidjela u novom katalogu, ali ne znam hoću li je naručiti jer nisam sigurna treba li mi trenutno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš trenutni koji treba potrošiti, onda bolje pričekaj s nabavkom. :)

      Izbriši
  2. Baš sam čekala da netko recenzira ovaj primer :D Hmmmm, vjerujem da lijepo odradi posao popunjavanja i zaglađivanja pora, ali me nekako strah kako bi mi lice reagiralo na njega s obzirom da mi lako izbijaju prištići...

    Da bar imaju testeri njega da probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je problem. Ali mislim da je tako sa svakim proizvodom koji sadrži silikon u sebi. Ima i recenzija već duže vrijeme ovog proizvoda. Treba malo bolje istražiti na Googleu. :)

      Izbriši
  3. Imala sam ovu bazu, međutim, ja baze za lice jako rijetko koristim. Mislim da to nije potrebno svaki dan upotrebljavati jer ne dozvoljava koži disati. Predobra recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znao da ne dopušta disanje koži. Ja ju stavim samo da mi manje izbije sjaj. Čim dođem kući s posla, odmah prebrišem cijelo lice s micelarnom te nastavljam uobičajenu njegu kože bez baze i tonirane kreme. Trenutno koristim onu od Garniera i matiram s njime najduže. Do 4 sata. :)

      Izbriši
  4. nisam isprobala nijedan od ova dva proizvoda.
    Probaj arnierov perfect blur primer, on isto jako lijepo popunjava i zaglađuje pore :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad u petak sam kupio Garnierov Perfect Blur primer i isprobao sam ga. Zasada sam zadovoljan jer se ne sjajim do 4 sata. :) Jako ga malo nanosim. ;)

      Izbriši
  5. tako je i meni jednom nastalo hrpa bubuljica, zbog korištenja jednog Catrice - Prime&Fine primera :/ užasno je palio mi kožu i stvarao prištiće,,, koma ,,, vjerojatno ni meni nije taj silikon pasao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovom komentaru, ovako znam da treba izbjegavati Catrice primere. :) S Garnierovim imam zasada sreću pa nije bilo novih bubuljica. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects