L'oreal Paris micelarna otopina 3 u 1 [recenzija]

Izvor: Google.hr

Priznajem, "šminkam" se! Polako, polako, nije ono što mislite da jest! Ne šminkam se u smislu da nanosim svakakve boje na kapcima, nanosim si ruž na usne ili si lakiram nožne prste. Daleko od toga! No... koristim laganu i toniranu kremu za lice kako bih si ujednačio ten, korektor za prikrivanje nepravilnosti i ublažavanje podočnjaka te translucent puder (onaj bijeli nevidljivi) protiv masnog sjaja budući da imam masnu kožu koja se brzo zasjaji nakon nanošenja dnevne kreme. Izrazito neugodan osjećaj masnih prstiju nakon 'slučajnog' diranja lica. Vrlo poznato, zar ne?

Do sada sam koristio vlažne maramice za brisanje lica od ostatka što mi se nije baš svidjelo budući da sam prejako pritiskao lice u želji da si dobro očistim lice. Kada se radi o vlažnim maramicama, uvijek mislim kako su preslabe da bi 100% očistile lice.

I onda sam, kako to biva u beatuy blogosferi sačinjena od 99,9% ljepših pripadnica, saznao za micelarnu otopinu. Koji je vrag opet u pitanju? Nešto novo?! Sada sam tek skužio čemu tonik služi i sada dolazi nekakva micelarna otopina o kojoj trebam učiti...

Kako si ne bih panično pritiskao lice od želje da bude savršeno očišćeno od tonirane kreme i korektora, upustio sam se u potragu za micelarnom otopinom što i nije bio neki problem jer sam ugrabio prvu micelarnu otopinu koju sam ugledao. A radi se o...

L'oréal Paris Skin perfection micelarna otopina 3 u 1
Iako nježna poput vode, djeluje poput odstranjivača šminke, tonika te umiruje. U trenu uklanja nečistoće i ostatke šminke s očiju, usana i lica. 
Djelovanje 3 u 1: 
  1. Odstranjuje šminku
  2. Odčepljuje pore i uklanja nečistoće
  3. Tonizira i umiruje kožu 
Uporaba: Nanesite pomoću blazinice. Držite nekoliko trenutaka na trepavicama, kapcima i usnama te jednostavno odstranite šminku bez trljanja. Nije potrebno ispirati. Pogodno za sve tipove kože, čak i osjetljivu.
Dermatološki i oftamološki testirano. Bez alkohola. Bez parfema. Hipoalergeno. 
Sastojci:
Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Polyaminopropyl Biguanide.

Ambalaža je simpatična i uglavnom prozirna s bijeloružičastim dodacima. Miris je neutralan. Čvrsto je zaštićen tako da nema opasnosti od prolijevanja što je dodatan plus. Jednostavno se koristi na način tako da se malo ukapa na blazinicu te se nanosi na cijelo lice bez trljanja što je pun pogodak obzirom da sam muku mučio sa vlažnim maramicama. Jedina muka s kojom vučem muku jesu blazinice s kojima se ne mogu složiti, a radi se o tome da one obavezno ostave tragove na području čeljusti i vrata u obliku sitnih bijelih kuglica ili linija. Tome pripisujem svojoj bradi. Ova micelarna otopina za tren očisti cijelo lice i ne peče za oči. Dok se upija u lice, osjećam kako se stvara neki zaštitni sloj na licu, odnosno filtar kojim se moje lice umiruje i tonizira. Koristim ga isključivo u situacijama kada dođem s posla pa skinem 'sav materijal' sa svog lica kako bih nanio dnevnu kremu i vikendom kada se ustajem s masnim filmom od noćne kreme, a ne da mi se još započeti s jutarnjom rutinom njege kože. Samo prebrišem 'noćni' ostatak i odem doručkovati pa poslije nastavim s uobičajenom njegom kože (i pranjem zubi). Na ambalaži je naznačeno kako je ovaj proizvod potrebno potrošiti unutar 6 mjeseci od otvaranja što nije problem jer se relativno brzo troši na svakodnevnoj uporabi. Kupio bih ju opet za daljnje korištenje. 

Koristite li i vi micelarne otopine i koje su vam najbolje?

Za kraj, molio bih vas da nazovete 060 90 11 kako biste donirali nešto novaca za pomoć žrtvama poplava.

22 comments:

  1. Micelarne su zakon, ovu nisam probala mada ju svi hvale. Čekam da potrošim zalihe pa ću ju kupiti. Zašto ne upotrijebiš neku gazu ili krpicu od mikrofibre umjesto blazinica koje ti zapinju po bradi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato što su mi blazinice jednostavnije jer ih bacim dok bih krpicu od mikrofibre morao svaki put staviti u pranje ili bi bile mokre što mi se ne sviđa... :/

      Izbriši
    2. To je istina, ja ih imam nekoliko komada pa kada se skupi operem odjednom.

      Izbriši
    3. Onda bih mogao kupiti do 5 komada pa bih prvi dan jednu stranu, a drugi dan drugu stranu jednog ručnika pa ravno na pranje pa se stigne oprati dok ne iskoristim ostale. :D I tako unedogled. :)

      Izbriši
  2. Probaj Garnier micelarnu, ima isti sastav kao L'oreal-ova ali je kolicinski ima duplo vise, po istoj cijeni. http://www.lilly.rs/images/novi-proizvodi/Garnier-Micelarna-voda---400ml_185696128.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalili su i taj od Garniera pa bih ga volio isprobati jednoga dana. Kako živim s tetom, a ona ima jednu sobu koja je pravo skladište kozmetičkih proizvoda koje dobiva putem poklona, a koje slabo ili nikako ne koristi pa joj možda ukradem Garnier mlijeko za čišćenje i odstranjivanje šminke/prljavštine. :D

      Izbriši
  3. Ja bez micelarnih ne mogu. Ovu nisam jos probala. Biodermine su mi daleko najbolje za sad. Jako volim tvoje recenzije jeer uvek imas neki licni momenat koje me jako odusevi. Nikad nisam razmisljala kako bi se blaznice ponmasale na muskoj kozi zbog brade. Jako mi je zabavno da citam musku stranu svega. Divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se micelarna počinje sviđati te ju mislim i dalje uključiti u dio njege svoje kože. Eh, nikada kraja s blazinicama. :(

      Izbriši
  4. Koristila sam tu Lorealovu dosta dugo i bila mi je odlična, super očisti lice i ne peče. Ali prebacila sam se na Garnierovu jer se stvarno više isplati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim koristiti Garnier, ali probat ću prvo mlijeko za čišćenje/odstranjivanje prljavština jer ju ima kod tete. Stoji usamljena u jednoj od šarenih vrećica potpuno neiskorištena. :D

      Izbriši
  5. Probaj blazinice iz Mullera, DEMAK UP. POjačane su sa vlaknima i nema šanse da se raspadnu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću uvažiti tvoj prijedlog i pogledati pa kupiti čisto da vidim da li ima boljih rezultata. :) Ja trenutno koristim Lidlove blazinice i one se vrlo raspadnu iako s druge strane imaju vlakna. :/

      Izbriši
  6. S obzirom na bradu blazinice nikako nisu za tebe,u dm-u imaš jednokratne krpice (trljačice) za pranje,one su po sastavu više kao papir ali se ne raspadaju i super se ponašaju prilikom tuširanja pa mislim da bi ti one mogle odgovarati nisu skupe pa i ako ti ne budu odgovarale za micelarnu bit će dobre za uklanjanje maski i umivanje lica... Probaj pa javi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, ovisi da li mi se to isplati. U jednom danu potrošim do 6 blazinica. ;)

      Izbriši
  7. Aaa baš mi je drago šta si otkrio micelarne! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago, dobro mi dođu da očistim lice od tonirane kreme i korektora. :)

      Izbriši
  8. Ja sam samo probala Garnierovu i super mi je, a morat cu i ovu. Bas mi je simpaticno da i decki brinu o njezi koze kao sto ti brines :) a blazinice i meni zapinju makar nemam bradu, ali uvijek mi se uspiju potrgati na licu kad su natopljene necim xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svakom slučaju je vama ženama blago kada su blazinice u pitanju. Kod mene je strašno jer su bradice oštre pa povuku blazinicu sa sobom pri svakom trljanju. :/

      Izbriši
  9. koristila sam do sada samo Bourjois micelarnu koja mi je bila super, i onda sam prestalna s kupovanjem njih, ni sama ne znam zašto :)
    definitvno kad potrošim dvofazne odstranjivače, kupit ću micelarnu,, ali vjerojatno ću kupiti Garnierovu, jer je ima više :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ću je vjerojato kupiti pošto sam ju vidio u trgovini i sadrži više kapaciteta. :)

      Izbriši
  10. Bome, svi je hvale!!! Mogla bi i ja isprobati čim potrošim Garnierovu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno. Odlična je. Razmišljao sam o kupnji Garnierove nakon što potrošim ovu, ali možda i ponovim kupnju. Vidjet ću. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects