Eh, te muške boljk(ic)e...


Uh, nisam napisao novi post već tjedan dana. To je već za opomenu! Kako se moj blog ne bi bazirao isključivo na recenzijama proizvoda koje koristim, a kojih je hrpa u postavi, današnji dan ću posvetiti svojim frustracijama koje su me pratile do sada. Pa naravno! Nisu žene jedini spol koji vuku neke frustracije vezano za njihov izgled. I mi muškarci imamo pravo glasa za ovu tematiku. Mislim da su samopouzdanje muškaraca i žena u vidu izgleda negdje na jednakoj liniji te svatko na svoj način vodi neku brigu o svom izgledu (bilo u zabrinjavajućem ili kozmetičkom kontekstu). Ne znam kako za druge muškarce, ali ja ću navesti svoje boljke s kojima sam se suočavao do sada i s kojima se još uvijek suočavam. Popis je ponešto dulji pa se pripremite na kokice i čašu coca-cole. E da, slike su preuzete sa Google.hr.

Boljka br. 1: Vječite... i vječite akne popraćene crvenilom



Stisk...uh...vodoravno...uh...okomito...stisk...uh...špric po ogledalu...oooh...istovremeni osjećaj olakšanja i... krivnje! Vrlo dobro poznati osjećaj koji me pratio od tinejdžerskih godina pa sve do sada. Čak ni sada ne mogu odoljeti povremenom istiskivanju iako se svim silama trudim da to ne radim, ali glas vražićka na mom lijevom ramenu prevladava onaj od anđelčića na desnom ramenu. Dakle, od ulaska u pubertet pa sve do sada imam probleme sa licem koje je masnjikavo i sklono povremenim prištićima. Zahvaljujući dobrim genima svoje majke i manje dobrim genima svog oca, nemam katastrofalnu situaciju u smislu da mi je cijelo lice prepuno gnojnih bubuljica, čireva i svakakvih dodatnih gamadi. Najviše mi iskaču oko nosa budući da je ono najviše masno u obliku sitnih bubuljica i oko usana najčešće nakon brijanja. Kod mene je takva situacija da mi bubuljice prilično brzo sazrijevaju te se sadržaj brzo isprazni, ali nešto je teže s uklanjanjem crvenila koje ostaju nakon akne popraćeno s redovnim perutanjem. Trudim se da ne diram mlade bubuljice već ih pustim da sazriju do kraja. Ukoliko su mi prsti toliko svrbljivi, trudim se pribjeći metodi pranja lica blagim gelom, steliziranju igle alkoholom kako bih probušio bijeli čep te korištenjem blazinice istisnuo sav sadržaj. Usput, jesu li vam kokice prisjele?!

Boljka br. 2: Ni krivi ni dužni - osuđeni na doživotno brijanje!


Mislim... nije to ništa strašno i obavi se za 10-15ak minuta, ali je poput kazne za moje osjetljivo lice. Prije sam bio toliko lijen i mrzovoljan za brijanje da sam se samo jedanput tjedno brijao, a sada se brijem svaki treći dan, odnosno 2 puta tjedno. Korištenje jeftinih britvica, očeve dobre stare britvice (užas!!!), brijaćeg aparata i slično - sve sam to prošao. Jedino sam se jako dobro slagao sa pjenama za brijanje i one mi nikada nisu pravile problem kao britvice. Dok sam tragao za idealnom britvicom za brijanje, lice mi je bilo izloženo masakru jeftinim brtivicama koje su više čupale nego rezale, izmesareno "tatinom dobrom i starom britvicom", isušivanju i perutanju od brijaćeg aparata... Namučio sam se dok nisam pronašao idealnu britvicu s kojom mi je situacija brijanja bila u mnogočemu olakšana. Redovnim brijanjem, manje se iritira osjetljiva koža i brže se obavi posao dok nije takva situacija sa bradom koju briješ jednom tjedno. Prošao sam i divne noći dok sam u pola brijanja pincetom vadio stršeće dlake iz jednokratne britvice kako bih mogao nastaviti s brijanjem. Ne volim brijanje iz razloga jer mi ponegdje ostanu sitne ranice koje se s vremenom transformiraju u bubuljice. Šuti i trpi!

Boljka br. 3: Opadanje predivne, svilenkaste i guste (masne) kosice!


Ima puno slučajeva gdje muškarci u veoma ranim godinama gube kosu što je dodatan izvor njihove frustracije kod izgleda. Kosa je ono što podiže izgled čovjeka i ona je ponos svake glave. Ipak, moram priznati kako i ćelavost pristaje nekim muškarcima ovisno o kutu i profilu. Smatram se sretnikom jer imam gustu kosu, ali ni ona nije u svojim ranim dvadesetim godinama doživjela sreću da bude svugdje gusta. Na području koje čovjek na slici dira, imam nešto manje kose. To spomenuto područje mi se malo istanjilo što nije ništa zabrinjavajuće. Bolje da gubitak kose počne od tog područja nego li od sredine glave, zar ne? Kako imam dobre gene što se tiče kose, moj djed i otac imaju bogatu i veoma gustu kosu pa se nadam da je i kod mene ostao taj poželjan gen kojeg svi muškarci žele imati. Nažalost, kosa mi je sklona mašćenju za što mogu zahvaliti svojoj majci koja i sama ima problem s time. Trudim se da ju perem svaki treći dan i da ju što manje diram prstima jer znam da svakodnevno pranje kose nije baš preporučljivo obzirom da dovodi do nešto većeg opadanja kose. Na treći dan mi taman postaje lagano masnjikava s normalnim izgledom pa je idealna prilika za novo pranje!

Boljka br. 4: Prašumaste obrve - san svakog muškarca!


Iako sam cijelo srednjoškolsko razdoblje imao jako guste i debele obrve, najviše mi se nije sviđalo to što su spojene i što su predugačke obrvne dlačice. Znala mi se poneka dlačica zalutati u oko pa bih ju morao vratiti na mjesto. Ne kažem kako treba ići na ženskast oblik obrva jer se najčešće misli kako će tako ispasti ako se obrve oblikuju. Nikako ne preporučujem samooblikovanje od kuće ukoliko ste početnik jer biste mogli upropastiti situaciju. Ima dovoljno stručnih kozmetičarki koje će vam lijepo oblikovati obrve, ali i skratiti bez gubitka muževnog izgleda. I iznenađujuća je informacija koliko muškaraca ide na oblikovanje obrva u kozmetičkim salonima. Otkako sam obavio svoje oblikovanje obrva kod kozmetičarke uz vrlo povoljnu cijenu i tretman jedanput mjesečno - odustao sam od samooblikovanja. Nema ništa ljepšeg od ležanja i ženskih ruku koje te (mu)čupkaju uz blagi losion protiv iritacija. Zažmiriš i opustiš se dok pinceta sama radi od sebe! Iako je moj prvi put bio sav grčevit i ukočen...

Boljka br. 5: Moj veliki (po)nos!


Ovo je nešto što na mene najviše utječe što se tiče mog samopouzdanja - imam nepravilan nos, odnosno razlomljen je, kukast... ubacite još izraze po svome - molim lijepo! Iz tih razloga izbjegavam fotografiranje jer kada pogledam svoje fotografije gdje je vidljiv kut mog nosa, onda se primijeti nagib nosa i dojam cjelokupne fotografije je već pokvaren! Razmišljao sam i razmišljam o operaciji budući da je to doslovce rutinska operacija, ali nekako odgađam jer sam počeo razmišljati o nekim stvarima. Jesu li sitne nesavršenosti upravo kao takve - nesavršenosti? Što je s mojim mišljenjem kako su sitne nesavršenosti savršen detalj svakoj ljepoti koju nosi svaka osoba? To je tako kada su u pitanju druge osobe što je suprotno kada se radi o sebi. Nevjerojatno je što sve psiha može napraviti. Trudim se svoj nos pretvoriti u ponos - bez ikakvih zagrada!

Boljka br. 6: Ti tamni krugovi zvani podočnjaci!


"Što ti je sa očima?", "Zašto imaš tako duboke linije koje se protežu ispod očiju?", "Opet nisi dobro spavao?", "Što je sezona lova na antilope, grrrrmrnjau?"

Salva smijeha uz istovremeni ironično-zamrznuti osmijeh. Iako se trudim redovno spavati u razdoblju do 8 sati, imam probleme s povremenim buđenjem tijekom noći (hvala najljepša mojoj maci) koje se brzo nadoknadi s daljnjim spavanjem, ali pretpostavljam da to utječe na moje tijelo kao da se kratkotrajno probudilo pa taloži znakove umora na mojim očima. Otkako sam započeo s ovim blogom, tako sam se i u beauty blogosferi upoznao s korektorom koji je bio spas za moje podočnjake i neizostavan je za prikrivanje podočnjaka, ali i drugih nepravilnosti kao što su akne i crvenilo. Dotle hranim podočnjake sa hidratantnom kremom za područje oko očiju pa se nadam reduciranju podočnjaka s vremenom (i frustracija).

Boljka br. 7: Nedostatak "muškog" marketinga u svijetu ljepote!


U svim časopisima dominiraju slike mladih i lijepih žena. Pripadnice ljepšeg spola najčešće krase naslovnice svakakvih časopisa. Trgovine su prepune raznoraznih proizvoda za žene. Pravo je iznenađenje vidjeti muškarca na naslovnicama beauty časopisima! Trgovine imaju sasvim malen kutak predviđen za muške potrebe - od kondoma do parfema. Svi frizerski saloni pršte sa izložbenim naljepnicama u liku djevojke/žene sa besprijekornom frizurom. Kozmo traži djevojku koja bi bila njihovo naslovno lice, a čiji poziv sam i ja dobio. Halo? I mi muškarci bi se možda htjeli malo pokazati. Da ne duljim... ono što me smeta kod muške linije proizvoda je što nema konkrentnosti te su svi proizvodi najčešće deklarirani za sve tipove kože što je malo teže jer svaki tip ipak zahtijeva posebnu brigu. Mirisi koji dopiru iz kozmetičkih proizvoda? Osobno ne volim teške mirise i beskrajne opetovane mirise oceana. Htio bih i malo cvijeća, malo slatkoće, malo čokolade i što još ne? Ni mi muškarci nismo potpuno imuni na te divne mirise koje dopiru iz proizvoda za žene... miris limuna, grejpa, ružine vodice i još tonu nedefiniranih mirisa. Osobno, ne volim baš parfeme koji su toliko jaki da se može pomisliti kako se radi o miksu alkohola s manjim udjelom dodanih začina. Osobno volim slatkaste i pomalo diskretne mirise koje teže otkrivaju za koji je spol pogodniji. Volim uniseks mirise. Volim mirise naranče, cimeta, jabuke, šljive, vanilije... Tipični mirisi većinom sadržani u ženskim mirisima. Zato je opravdano zbog čega smo muškarci ludi za mirisima obavijenih oko žene. Neka bude i toga u muškim mirisima, gelovima za tuširanje i ostalim proizvodima. Makar u manjem udjelu. Imam masno/mješovitu kožu i očekujem da ću upravo pronaći proizvode namijenene mom tipu kože jer me oni proizvodi "za sve tipove kože" uopće ne zanimaju. Volim konkrentnost!

Boljka br. 8: Beauty Tips za neznalice!


Nismo dovoljno upoznati sa tipovima kože, namjenom kozmetičkih proizvoda koji dovode do kvalitetne njege kože, redovnom održavanjem razine hidratacije u tijelu i licu i slično. Najčešće ne znamo kojem tipu kože pripadamo. Nemamo pojma da ustvari postoje 'ženski' proizvodi koji bi jako dobro došli i muškarcima. Gledamo najčešće samo 'For Men' jer smo i takvi te nemamo pravo pogleda na proizvode koji nisu kao takvi deklarirani. Nema BB  ili tonirane kreme za muškarce da ujednače ten koji je često prepun akni ili crvenila. Nema korektor za muškarce da prekriju sitne nepravilnosti i podočnjake. Nema losiona za tijelo baš za muškarce. Upravo zbog nedostatka tih proizvoda, velik postotak muškaraca ne brine dovoljno o svom tijelu i koži na licu. Osobno nisam imao pojma kako hidrirati područje oko usana sklono čestom perutanju... kako prekriti bubuljicu... kako prekriti podočnjake... kako prekriti crvene mrlje po tijelu... kako se riješiti spojenih obrva... što ide prvo nakon čišćenja lica... jer se o takvome što nije ili se veoma malo pisalo niti dovoljno informiralo mušku populaciju. Umjesto toga, improviziramo kako riješiti nastalu štetu da bi napravili još veću štetu (sjetite se mog primjera sa suhim područjem oko usana koje sam pokušao hidrirati s kokosovim uljem - rezultat? Katastrofa!). Bilo bi krasno kada bi postojao časopis sa svim proizvodima (npr. Avon ili Oriflame) okrenut muškoj populaciji - od raznih nijansi do bogatstva mirisa. 

Zaključno - muškarci se ništa manje ne opterećuju izgledom od žena iako to nećemo priznati!

Slažete li se s ovim tekstom i želite li još nešto dodati?

16 comments:

  1. Odlican post!
    Za taj problematicni dio lica, kupi kremu La roche posey- Effaclar duo +
    Imas hrpu recenzija na netu.
    I da, postoji losion za tijelo, bas za muskarce :))
    Mislim da to ima Balea, Nivea...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Onda nisam dobro gledao. Morat ću bolje gledati iako ne bih imao ništa protiv losiona koje vi koristite žene. Na kraju krajeva, ne piše nigdje da su izričito za žene. :D Kako možemo odrediti tip tijela?

      Izbriši
    2. I mnogi drugi brandovi imaju losione za muskarce, i to one skupljeg ranga tipa Biotherm. Ali, iskreno, nije potrebno mnogo lovca izdvajati na to.
      A kako odrediti tip koze tijela, vrlo jednostavno. Nakon tusiranja, kada se posusimo i obucemo i nastavimo dalje sa nasim aktivnostima, obratimo paznju da li nas zateze koza, da li je suha, da li se peruta, da li imamo osjecaj da joj je potrebna hidratacija. Ukoliko je tako, imamo suhi tip koze. Ukoliko nemamo te pojave, onda imamo normalnu kozu, i hidratacija joj nije neophodna ali bi bilo dobro da kozi ipak pruzimo istu :) A problematicna koza tijela je ona koju napadaju akne i pristici.
      Mogu ti predloziti ovaj losion, krasno mirise, na more, odlicno hidrira i nije skup. http://lovelaughrun.com/wp-content/uploads/2014/01/nivea-soft.jpg
      A sada imas i In-shower proizvode, nakon tusiranja, na vlaznu kozu namazes losion, pustis koju minutu da upije i zatim isperes, obuces se i to je to. http://www.apetogentleman.com/wp-content/uploads/2013/04/640-InShower-DrySkin.png
      Imas povoljniji, od balee, isto tako odlican proizvod, to je posebno odlicno za ljeto :)
      http://4.bp.blogspot.com/-6-spwOwbEKA/UrmhT1aefuI/AAAAAAAAHGE/s05lUPwqJaY/s1600/IMG_1909.jpg

      Izbriši
    3. WOW. Hvala. Vidio sam takve proizvode, ali najčešće sam fan onih losiona nakon što posušim tijelo od tuširanja. Pogledat ću s vremenom što bih mogao naći za sebe. Čini se da imam normalnu kožu i nešto suhu na nogama pa ne bi bilo zgorega pružiti joj potrebnu hidrataciju.

      Izbriši
  2. (Y) za post. Sto se tice manjka proizvoda za muskarce, to je vjerojatno zato sto 'prav' muskarci smatraju da je lickanje sam za gejeve,metroseksualce i tetkice i da je on muskarcina ako nista ne koristi,neki pod tim nista,doslovno misle nista,pa ni dezic ne koriste. Sto je potpuna glupost! Ja kao zensko,volim vidjeti muskarca koji drzi do sebe. Ne da ima vise kremica i da provodi vise vremena pred ogledalom od mene (premda je to tesko :D),ali da se njeguje i drzi do sebe,osim osnovne higijene. Zato sam ja svog decka opskrbila kremicama,maskama i sl. Samo da ga jos natjeram da to redovito koristi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo se slažem s tobom. Imao manje ili više preparative od žena, muškarac ipak vodi brigu o svom izgledu što je samo plus kod žena. :D

      Izbriši
  3. br.7 i br.8 totalno! mislim da se oni skrivaju sa željom da znaju nešto više jer misle da bi ispali metro ili nešto khm ne želim da me se proziva (kak to inače maloumni mozgići za takvima kažu) a onda o svemu tome idu ispitivati svoje cure... ima toliko neobzirnih muškaraca koji bi ono samo da povuku tu blazinicu sa tonikom na većer (1min) imali ljepši ten s manje bubuljica a sve u svemu to je svakodnevna higijena (ok, ovo je samo jedan od primjera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom. Nije to ništa sramotno i muškarci u današnjici slobodno mogu reći kako imaju nešto kremica radi dobrog izgleda . Mislim da se većina muškaraca upoznavaju i prihvaćaju preparativnu kozmetiku preko svojih cura kada malo kradu od njih pa i na kraju sebi slože neku rutinu njege kože. :D

      Izbriši
  4. Super post, baš je gušt čitati muška razmišljanja o ovim temama. Istina je da muškarci teško mogu pronaći informacije o ovakvim stvarima, sve je usmjereno na žene, čitav kozmetički marketing. No mislim da ćeš u beautyblogerskoj zajednici naći sve informacije koje te zanimaju, tu su mnoge cure fakat dobro upućene. :)
    I da, moja sućut za brijanje, stvaaaaarno mi se to ne bi dalo! :D Dobro, mi imamo drugu vrstu gnjavaže, ali barem dolazi rjeđe, jednom mjesečno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno sam sretan što mogu većinom pronaći informacije za razne proizvode. Hvala Bogu na recenzijama i na tomu što nisam nužno sklon označenim proizvodima za muškarcima, tj. 'For Men'. :D

      Izbriši
  5. Ja bih se htjela osvrnuti na "boljku br 5" -nos
    Moj suprug ima velik,kukast,"egipćanski"nos koji je k tome na sredini i slomljen i krivo srastao.....
    Zbog stalnih problema sa sinusima i neprohodnosti završio je na operaciji i lomljenju krivo zaraslog dijela ali sam ga ja molila da ni u kom slučaju ne dira njegov prirodni izgled jer bi na taj način izgubio ono NEŠTO.......
    Vjeruj mi kad sam ga upoznala nos nisam ni primjetila!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako priznajem da mi se nos ne sviđa previše jer je takav kakav jest - trpim samo iz razloga jer mi se ne gnjavi s bolovima i operacijom. :D Možda ga i na kraju prihvatim kao dio sebe, kao dio nesavršenosti svoje savršenosti. :D :D

      Izbriši
  6. Bravo majstore, odličan post. Složila bih se da i muškarvi i žene imaju svoje boljke. mislim da je kod Vas najveća frustracija brijanje i gubitak kose, ali barem se ne morate depilirati, kupovati uloške i fenirati svako jutro :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo, tu se zaista ne moramo mučiti kao vi žene.

      Izbriši
  7. Baš opušteno, zanimljivo pišeš :D Meni nije jasno tko je odredio da je kozmetika samo za žene i utuvio ljudima u glavu da ako brineš o sebi i svom izgledu da si nužno gay i sl. To mi nikako nije jasno... meni bi osobno bilo fora da se i muškarci šminkaju (makar se neki čak i šminkaju, ali jaaako mali postotak) kao što su se šminkali recimo u Egiptu. Sve bi bilo jednostavnije i zabavnije da nema tih "ograda" koje su se gradile stoljećima. I da, znam kako je to imati tamne krugove, ne samo ispod očiju nego skroz okolo oka, i biti u nemogućnosti ih prekriti. Ali kako si i sam natuknuo, nesavršenosti su savršen detalj koji daje šarm nekoj osobi i kao takve su još zanimljivije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svemu se slažem s tobom. Nemam ništa protiv ljudi s različitim orijentacijama, ali to ne opravdava tvrdnju kako muškarci ne trebaju ništa od kozmetike. Njihova koža kao i ženska treba jednak tretman. A i ljepše mi je vidjeti njegovane ljude neovisno o spolu. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects