Balea Soft & Clear Tonik [recenzija] ~ 2. dio

Izvor: Google.hr

U prošlosti nisam imao blage veze čemu služi tonik za lice. Tonik koji znam i poznajem je riječ za piće. Doduše malo gorak za moje grlo. Mislim, nema prevelike razlike jer je i ovaj tonik izgleda malo gorak za moje lice (i nosnice). Ono što sam čuo o toniku za lice jest da temeljito čisti lice od prljavštine što mi se svidjelo i u što sam se uvjerio putem blazinice gdje je bilo malo prljavštine. Sve me je to dovelo do zanimljivog razmišljanja o tome kako se na licu malo po malo taloži razna prljavština u obliku prašine, štetnih plinova i slično u slučaju da se ne vodi briga o njezi kože. Što je najgore, mnogi muškarci prakticiraju obično umivanje hladnom/toplom vodom nesvjesni da i dalje imaju prljavštinu na svom licu.

Koristio sam razne tonike te se sjećam jednog tonika s kojim mi je lice bilo užasno zategnuto i peckavo što povezujem s visokim udjelom alkohola koji treba izbjegavati. Tako da nisam bio siguran što očekivati od ovog proizvoda kojeg ću vam sada recenzirati. Radi se o Balea Soft & Clear toniku za čišćenje lica (200 ml):

Deklaracija:
Za nečistu kožu. Sa salicilnom kiselinom i cinkom. Antibakterijski. Čisti pore te djeluje protiv prištića i mitesera. Dermatološki testirano.
Uputa za uporabu:
Ujutro i navečer nanijeti na blazinicu te nježno prijeći lice, vrat i dekolte. Spriječiti dodir s očima.

Sastojci:


Nakon čišćenja lica nanosim ovaj tonik na blazinicu te njom čistim cijelo lice s vratom. Nakon što se upije, osjeti se kratkotrajni efekt hlađenja. Miris je vrlo sličan mirisu gela za pranje lica. Ne osjećam da me lice pecka niti da je zategnuto od ovog tonika osim u slučaju svježe ranice gdje se osjeti malo (zanemarivo) alkohola. Malo me brine definicija Alcohol Denat koju sam pronašao na Internetu, a riječ je o slabom alkoholu koji je štetan za kožu te je isušujuć i nadraživ. Ne bi smio biti na visokom mjestu kod sastojaka što jest ovaj slučaj. U svakom slučaju, nisam osjetio nuspojave s ovim tonikom te mi lice dobro podnosi ovaj tonik što mi je važno. Sviđa mi se što tonik sadrži salicilnu kiselinu i cink koji su negdje u sredini sastojaka što znači da ih moja koža ipak dovoljno upije. Lice mi je uz svakodnevnu uporabu tonika čistije i manje je prištića iako ne mogu reći da je jednako uspješan kod mitesera.

Tonik je cjenovno prihvatljiv te je dobavljiv jedino u DM prodavaonicama.

Imate li i vi svoj najdraži tonik kojeg se dugo držite? Koji tonik je u pitanju?

13 comments:

  1. super, bitno da si nasao ono što ti odgovara za tvoju kozu. pliz stavi gfc ili bloglovin da te mogu pratit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije nešto što bih za dalje koristio, ali mi je ok za lice. Blogovin i gfc? Ne volim baš nešto blogovin jer se ne razumijem u to kako funkcionira. A gfc nemam blage što on predstavlja.

      Izbriši
    2. Ma ni ne moraš ti instalirat Bloglovin, može te bilo tko pratiti preko njega. Evo i ja te pratim preko Bloglovina, jer imam svoje sortirane liste blogova i on mi je najpregledniji. Znači, ukoliko te netko želi pratiti preko Bloglovina, samo kopira link tvog bloga i unese ga u "Edit blogs you follow" i to ti je to. Tina vjerojatno misli da bi ti bilo zgodnije da ovdje na stranicu staviš ikonu Bloglovina na koju se samo klikne za praćenje.
      A što se tiče GFC (isto alat za praćenje blogova), ja ga više ne koristim jer je još davnih dana bilo neke priče o gašenju istog, pa sam ga da prostiš - odj... :D

      Izbriši
  2. Mojoj koži se taj tonik nije svidio nikako :| ostavljao mi je ružan ljepljiv trag popraćen peckanjem.
    Drago mi je da tebi odgovara jer je cijenom više nego povoljan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja znam ponekada osjetiti ljepljiv trag, ali samo nakon dnevne ili noćne kreme.

      Izbriši
  3. Meni na žalost nije odgovarao, previše mi je isušivao kožu.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekome neki proizvod ne odgovara u potpunosti, dok nekome odgovaraju. Hvala Bogu pa smo svi različiti. :D

      Izbriši
  4. Ovaj je odlican a povoljan http://3.bp.blogspot.com/-i3DWE-PpGzs/UvQojk-HHpI/AAAAAAAAJgM/ri3NEAABAqc/s1600/Garnier.JPG

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja sam čuo dobre riječi o ovom toneru. Možda ga i isprobam negdje u bližoj budućnosti. :)

      Izbriši
  5. Nisam probala, ali ono što mi se sviđa je što sadrži salicilnu kiselinu i cink. Ono što se ni meni ne sviđa je taj alkohol denat. Počela sam sve više paziti na sastojke i izbjegavati parabene, alkoholne derivate itd. A takav "čisti" je i moj zasad najdraži tonik - Thayers Witch Hazel tonik s ružinom vodicom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne obraćam baš pažnju na sastojke, jedino čitam deklaraciju pa se ravnam po tome. Ali da, jako mi je važno da nema alkohola u proizvodima jer sam primijetio da mi se od njega koža jako zateže. :)

      Izbriši
  6. Potpisujem BeautifyMe, moj najdraži tonikje Green Girl Wet the skin, ovaj je malo preagresivan i mogao bi isušivati na duže staze pa pripazi da se ne počneš ljuskati. Imala sam sličan od Garniera, bio je preagresivan za svaki dan pa sam ga koristila samo nakon kopanja po faci za dezinfekciju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam primijetio neko isušivanje niti ljuskanje. Čim budu takvi simptomi, lako prekinem s daljnjom uporabom. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects