Balea Soft & Clear dnevna i noćna krema [recenzija] ~ 3. dio

Napokon smo došli i do zadnjeg dijela Baleine linije proizvoda usmjerena prevenciji prištića i miteserima. Poznato je da nakon čišćenja i toniziranja lica idu kreme koje će njegovati lice tijekom duljeg razdoblja (cijeli dan ili cijelu noć). Ovom prilikom ću recenzirati dvije kreme od kojih je jedna predviđena za dan, a jedna za noć. Radi se o hidratantnom dnevnom gelu i intenzivnoj noćnoj kremi za problematičnu kožu.

Deklaracija:
Matirajući hidratantni gel za problematičnu kožu, 50 ml

Primjena:
Ujutro nanijeti na očišćenu kožu lica, vrata i dekoltea te ravnomjerno razmazati. Izbjegavati područje oko očiju. Dermatološki ispitano.

Sastojci:


Deklaracija:
Balea Soft & Clear intenzivna noćna krema, 50 ml
Za nečistu kožu. Sa salicilnom kiselinom i cinkom. Antibakterijska. Djeluje protiv crvenila i prištića.

Uputa za uporabu:
Navečer nanijeti na suhu, očišćenu kožu lica i ravnomjerno razmazati. Izbjegavati područje oko očiju. Dermatološki ispitano.

Sastojci:

Tekstura dnevne i noćne kreme
Dnevna krema dolazi u svijetlijoj ambalaži od noćne kreme. Miris kod obje kreme nije ništa posebno privlačan te je pomalo težak za nosnice. Ono što čini razliku između dnevne i noćne kreme je u samom pakiranju, odnosno dnevna dolazi s prozirnom tubom dok noćna ima bijelu tubu što onemogućava vidljivost razine potrošene kreme. Tekstura obiju krema je također različita. Dnevna krema je gelasta i vodenasta s plavim zrncima u sebi dok je noćna gusta i bijela. Kod nanošenja, dnevna krema se relativno brzo upija i odmah se osuši dok se kod noćne kreme malo sporije upija te je vidljiv mastan sjaj na licu.

Iako hidratantni gel obećava matirajući učinak na koži, kod mene se pokazalo upravo suprotno - moja masna koža se nakon kraćeg vremena počela prosijavati te mi je svaka pora bila ispunjena s malom (skupljenom) vodicom koja je bila masna na dodir. Finalno, dnevna krema kod mene rezultira ubrzanim izlučivanjem sebuma. Noćna krema je nakon završene večernje rutine njege kože odmah pokazala mastan sjaj, ali je jače djelovala na moje lice - hladilo je moje lice i osjeća se ubrzani efekt što pripisujem salicilnoj kiselini i cinku koji su na visokom mjestu kod sastojaka.

Ono što me smetalo kod obje kreme jest onaj ljepljiv osjećaj na licu kada prođeš prstima iako nisam imao simptome zategnutosti ili suhoće.

Unatoč nedostacima ovih krema, lice mi se redovnom uporabom ove linije dovelo u dobro stanje, ali ne bih ju opet kupio upravo iz razloga što mi je cilj zaustaviti masni sjaj na koži, a ne uspijeva sa dnevnom/noćnom kremom.

Ove kreme su cjenovno prihvatljive i dostupne jedino u DM prodavaonicama.

Jeste li koristili ove kreme i kako su utjecali na vas u vidu sjaja na koži?  

13 comments:

  1. bar znas da je sljedeći put nesec ponovo uzet. ima još kremica za vas ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ima toliki izbor i želim isprobati malo po malo od svega. :D

      Izbriši
  2. uvijek sam u potrazi za nekog kremom koja će matirati moje lice, a istovremeno mu dati hidrataciju. Dobro da onda ovu dnevnu ne kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ti ne preporučujem jer je prosijavanje brzo prisutno. I ja sam u potrazi za dobrom kremom koja neće odmah pokazati sjaj, a dobro će hidratizirati, poglavito kod mene gdje se brada ljuska. :/

      Izbriši
  3. Offtopic. :) Sjećam se da si me upitao za neki korektor za prekrivanje prištića i našla sam savršen i mislim da bi ti definitivno odgovarao jer se super stapa s kožom, a pruža jako prekrivanje. Max Factor, color stik, najsvjetlija nijansa (60 kn). Ogroman je i trebat će ti vječnost da ga potrošiš.. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala na komentaru, imat ću to na umu. :)

      Izbriši
  5. Eh dragi naš Subrino, s masnim sjajem se borimo godinama i nije to samo tako. Teško da će dnevna ili noćna krema puno utjecati na to. Treba ti još 100 čuda: primer ili baza, upijajući papirići ili maramice, matirajući puder i tak...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, znam da to nije tako jednostavno, ali s ovom kremom sam za pola sata već prosijavao iako za drugim kremama nije bilo tako. Nije lako nama koji imamo masno/mješovitu kožu, ali zato ćemo se manje borati. :D

      Izbriši
  6. Neki dan sam baš gledala ovu liniju za lice, ali ako kažeš da brzo prosijavaš onda ni meni ne bi bila dobra jer imam mješovitu kožu i čelo mi se često sjaji. Makar je svaka koža drukčija... Sjećam se da si napisao da piling koristiš svaki dan. E sad, koža može zbog prečestog pilingiranja još više izlučivati sebum kako bi se takoreći "obranila". Ne bih htjela krivo pretpostavljati, ali jel postoji mogućnost da brzo prosijavaš zbog toga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling je namijenjen za svakodnevnu uporabu i on mi pomaže da ubrzam svoju jutarnju rutinu obzirom da sam u radnom odnosu. On zamjenjuje običan gel za umivanje i tonik pa samo nakon njega dodam malo seruma + hidratantne kreme i to je sve. Ne vjerujem da prosijavam zbog njega jer sam ga preko vikenda koristio za pranje lica bez stavljanja hidratantne kreme i bio sam si mat cijeli dan. :)

      Izbriši
  7. Drago mi je da su ti ove kreme ipak pružile pozitivan rezultat, ali šteta što nisu uspjele izaći na kraj sa sjajem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je dnevni fluid, a ne krema, sto se tice dnevne kreme odlicna je, ima matirajuci efekat i moja preporuka svima!

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects