Avon Solutions Complete Balance [recenzija]

Kada sam počeo s pisanjem ovog bloga, tako sam i započeo s prekinutom kupnjom Avonovih proizvoda iz srednjoškolskih dana. U želji da pružim svojoj koži adekvatnu njegu, upustio sam se u kupnju ove linije budući da sam htio ublažiti stalno prisutan sjaj na licu. Od tinejdžerskih godina pa sve do sada imam problematičnu i masnu kožu sklona povremenim prištićima. Najveći problem mi je nos koji izlučuje previše masnoća kao i čelo koje se manje sjaji, ali ostavlja masne tragove tijekom diranja lica. Obrazi su uglavnom normalni s blistavim sjajem, a brada i vrat normalni do suhi s lakšim perutanjem (ljuskanjem). Dakle, lice mi je kombinacija miješanih tipova kože, izgleda...

Današnji post će biti posvećen recenziji cjelokupne Avonove linije namijenjena za mješovitu kožu. Cijela linija sadrži list kamelije koji je općenito korisna za masnu kožu budući da sadrži cink i vitamin E koji je odličan antioksidans te se smatra važnim dijelom za zaštitu stanica i zdravu kožu.

Avonova linija za mješovitu kožu sastoji se od:

  • nemasne pjene za čišćenje lica (150 ml);
  • tonika za matiranje kože (200 ml);
  • maske sa glinom za dubinsko čišćenje lica (75 ml);
  • dnevne i nemasne kreme za lice s SPF zaštitom 15 (50 ml) i
  • noćnog i nemasnog gela za lice (50 ml).

Pjena za čišćenje lica dolazi u plastičnoj ambalaži s pogodnim mehanizmom za doziranje, odnosno potrebno je pritisnuti bočicu i ona će izbaciti onoliko pjene koliko ti treba. Jedino mi se ne sviđa to što je ambalaža obojena u bijeloj boji s etiketom jer ne postoji način provjere koliko je pjene ostalo. Izrazito je ugodnog mirisa i vrlo je blag na licu te ne izaziva nikakve nuspojave poput zatezanja lica, novih prištića i slično. Kod nanošenja uvijek apliciram svako mjesto pjenicom te kružnim pokretima masiram lice kako bih isto dobro očistio od prljavština. Nije agresivna i dobro obavlja svoj posao. Nakon ispiranja pjene, lice je očišćeno od masnog sjaja i glatko na dodir. Kako bi se uspostavila ravnoteža lica nakon pranja lica, potrebno je tonizirati lice s tonikom za matiranje kože koji dolazi također u plastičnoj ambalaži. Ovaj tonik ima prednost pred pjenom - ambalaža je prozirna i vidi se koliko je ostalo tonika u njoj. Dolazi s čepom na odvrtanje koji je vrlo simpatičan i spriječava bilo kakvu mogućnost prosipanja. Potrebno je blazinicu malo natopiti tonikom i nježno prebrisati preko cijelog lica s vratom. Automatski se lice prilagođava utjecaju tonika, odnosno uspostavlja ravnotežu nakon umivanja. Iako nije dio ove linije, nakon tonika imam uobičajenu naviku staviti malo hidratantnog seruma (Balea Aqua serum) kako bih dodatno 'napojio' kožu. Uvjerenja sam kako proizvodi namijenjeni masnoj i mješovitoj koži ipak imaju neku ulogu isušivanja pa iz tih razloga koristim serum za dodatno hidratiziranje. Nakon što moje lice upije serum u roku keks, ono je spremno za nanošenje dnevne i nemasne kreme za lice koja dolazi u staklenoj ambalaži s poklopcem na odvrtanje koji je vrlo praktičan i luksuznog izgleda te podsjeća na plastično ogledalo. Krema je bijele boje i gušće teksture te se vrlo lako nanosi na lice. Malo kreme je potrebno za cijelo lice te se brzo upija u lice ostavljajući sa sobom osjećaj hidratacije. Ugodnog je i nježnog mirisa. Prednost ovoj kremi dolazi SPF zaštita 15 koja dobro dođe u razdobljima kada ima sunca. Pred spavanje, ponavljam postupak s čišćenjem lica putem pjene, tonika i seruma te završnim nanošenjem noćnog i nemasnog gela za lice čija je ambalaža jednaka onoj dnevne kreme s razlikom što je etiketa malo tamnija radi lakšeg raspoznavanja dnevne od noćne kreme. Ovo nije obična krema već se radi o gelu zelene boje koja se jednako lako nanosi na lice ostavljajući pomalo mastan sjaj na licu što meni ne predstavlja neki problem jer ju nosim preko noći, odnosno spavanja. Izrazito je privlačnog i divnog mirisa. Ujutro, nakon ustajanja, koža ima izrazito mastan sjaj te prelazim na jutarnju rutinu njege kože. Masku sa glinom za dubinsko čišćenje lica koristim samo po potrebi jer vrlo isušuje kožu. Ovo je jednostavno brutal od proizvoda. Dolazi u plastičnoj ambalaži s čepom na odvrtanje te u kremi bijele boje ugodnog mirisa. Lako se aplicira na lice te nema nikakvih problema s ravnomjernim nanošenjem. Međutim, maska se vrlo brzo suši i paralizira cijelo lice u kratkom roku. Morate mi vjerovati ako vam kažem da nisam uopće mogao pomaknuti lice koliko me maska zacementirala. Osjetio sam kako polako isušuje moje lice što znači da je objavila brutalni rat mojim masnoćama. Preporučuje se držanje maske na licu do 15 minuta nakon čega je potrebno isprati mlakom vodom i ručnikom tapkati lice. Mislio sam da će mi biti jako teško skinuti masku koliko se zacementirala na mom licu, ali s mlakom vodom je ispiranje bilo puno lakše. Nakon ispiranja maske, koristio sam tonik radi uspostavljanja ravnoteže i dnevnu kremu. Kremu je preporučljivo koristiti što je manje moguće, odnosno do 2 puta mjesečno ako ne želite da vam koža snosi posljedice u obliku suhoće i perutanja.

Cijela linija me oduševila i jako ju volim koristiti kao dio svoje njege kože, a i zbog mirisa koji me neodoljivo privlači. Svaki put kada mi se nosnice aktiviraju, uvijek pomislim kako mi je miris odnekuda poznat, ali ne znam odakle. To je slično kao da ne biste znali odrediti neki sastojak iz hrane, a poznat vam je odnekuda. Miris je nekako neobično cvjetan. Međutim, kako to biva kod svake linije proizvoda - ovdje moram izraziti nedostatak: lice mi nije ništa manje masno te i dalje "proizvodi" masni sjaj. Sveukupno gledajući - nije izazvala nikakve reakcije na mojoj koži što je dobro pa ću nekako preživjeti mastan sjaj koji brzo dolazi s dnevnom/noćnom kremom.

Izvor slike: Google.hr

Jeste li i vi koristili ovu liniju i kako je djelovala na Vašu kožu?

6 comments:

  1. Ja sam imala pjenu iz ove linije. Malo je isušivala ali mene to ne smeta jer ionako nakon umivanja stavimhidratantnu kremu. Maska s glinom je dobra, samo ja ju nanosim na T zonu, tamo gdje se mastim, nikako ne na ostatak lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primijetio sam nedavno da ova linija isušuje, ali u znatno manjoj mjeri nego li sa Baleinom linijom usmjerena prevenciji prištića i mitesera. Aqua serum od Balee olakšava ovo lagano isušivanje tako da je sve podnošljivo. :) Masku nanosim na cijelo lice, ali pazim da ju koristim samo 2x mjesečno.

      Izbriši
  2. Probaj izostaviti ovaj serum od balee koji koristis... ove kreme sadrze hidratantne sastojke. cure koje su od mene narucile i probale su prezadovoljne kazu da im se manje masti koza i ne isusuje se, ali moras znati da zenska i muska koza nisu iste, probaj potraziti neku njegu za lice namjenjenu muskoj masnoj kozi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije uopće loša ova linija, samo ne znam kakve to veze ima da li je više za žensku populaciju ili nije? Mislim da naša koža ne raspoznaje takvo što. :) Kod muških linija mi se ne sviđa pretjerano što nisu konkretni, odnosno, najčešće su deklarirani za sve tipove kože.

      Izbriši
  3. najviše me privlači ova pjena spomenuta s čišćenje lica :D
    mislim da našoj masnoj koži super odgovaraju takve pjene, koje su nježne na koži, ali dovoljno učinkovite da uklone masnoću s lica, i da ono izgleda baš vidno čišće :D
    volim i nemasne kreme, od kojih mi lice neće izgledati još masnije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pjena mi se jako sviđa i izuzetno je ugodnog mirisa. Kreme su nemasne, samo što se meni kasnije sjaj probije. :/

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects