Ziaja MEN balzam nakon brijanja [recenzija]


Od puberteta pa sve do sada imam vječitih problema s brijanjem. Razlog tomu je moja osjetljiva koža koja reagira na sve i svašta. To je jedan od razloga zašto mrzim brijanje. Drugi razlog je što mi povremeno iskaču prištići koji najčešće nastradavaju pod britvicom iako bih želio da se eliminiraju bez potrebe za istiskivanjem što doprinosi još većem pogoršanju i prisutnosti crvenih mrlja koje ostaju nakon 'nastradalih' prištića.

Kod brijanja se najčešće porežem pa imam sitne ranice koje krvare po završetku brijanja te ih moram zaustaviti tako što lijepim kvadratiće toaletnog papira po ranicama kako bih zaustavio krvarenje. Pored krvarenja, koža mi je nakon brijanja užasno nadražena, zategnuta i osjetljiva. Do nedavno sam nakon brijanja nanosio samo hidratantnu kremu za vrlo suhu kožu što je bilo pogrešno jer sam se tada vodio misli da samo neka ne bude zategnuto ili popraćeno s laganim osjećajem unutrašnjeg prženja. S potrebom da pružim adekvatnu njegu svojoj koži, mojoj kožnoj (i siromašnoj) kozmetičkoj torbici pridružio se balzam nakon brijanja. Riječ je o Ziajinom balzamu koji ću danas recenzirati.

Deklaracija:
Ziaja Men balzam nakon brijanja. Umiruje crvenilo i iritacije. Intenzivno hidratizira kožu. Učinkovito smanjuje rast baterija i jača zaštitni sloj kože. Ne ostavlja mastan osjećaj i upija se brzo. Ostavlja svjež i energizirajući miris. Sadrži vitamine E, C, B3, B5, B6.

Sastojci:
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Glycerin, Propylene Glycol, Trilaureth-4 Phosphate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Saccharomyces/Zinc Ferment, Allantoin, Ethylhex Palmitate, Luffa Cylindrica Seed Oil Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCI, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, Oxidized Corn Oil, Arcylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Hydroxide.
Primjena:
Nanesite na kožu nakon brijanja i nježno umasirajte.
Oči su mi ispale iz duplji od prepisivanja sastojaka sitnih slova. Balzam dolazi u tamnoplavoj tubi na istiskivanje iako ono uopće nije potrebno. Naime, dok protresem tubu, osjećam kako se radi o dosta tekućem balzamu u što sam se i uvjerio kod otvaranja prema dnu jer je samo od sebe počelo curiti. Tekućina je blago gelaste strukture iako je više tekuća i lagane bijeloprozirne boje. Miris je taman određen za jači spol i dosta osjetan. Nakon brijanja i laganog posušenja kože ručnikom, otvorenom tubom prema vrhu i doziranjem na prstiju umasirao sam na nadraženu kožu kružnim pokretima. Metoda nanošenja je istovjetna nanošenju bilo koje hidratantne kreme. Jako se brzo upija i djeluje tako što u trenu smiruje kožu te ju dovoljno hidratizira tako da nema traga suhoći i zategnutosti. Istovremeno i pruža kratkotrajni osjećaj  hlađenja što mi se sviđa. Kod ovog proizvoda mi se također sviđa što je dermatološki i alergijski testirano. Balzam koji obavlja svoj zadatak kod nadražene i traumatizirane kože.

Mjesto kupnje: osobno u DM iako ima i drugdje
Cijena/gramaža: otprilike do 20 kn/75 ml

Koristite li i vi balzame nakon brijanja, odnosno vaše bolje polovice? :-)


4 comments:

  1. Primjetila sam da se muškarci sve više okrecu balzamima, a sve manje alkoholnim after shave losionima (osim mog tate koji se još neda). Muško brijanje je zapravo piling lica i iza njega treba kožu dobro nahraniti. Drago mi je da si zadovoljan ovim proizvodom,ja nisam od Ziaje ništa probala osim neke kreme za ruke koja mi je bila loša, isušivala me :/
    Što se tice nadraženosti, crvenila i iritacija nakon brijanja, pripazi čime sebriješ i kakav gel/pjenu koristiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alkoholni after shave su mi oduvijek bili horor, začas bi mi opekao cijelo obrijano područje. Otkako sam upoznao balzame, okrenuo sam se ka njima. Slažem se da je brijanje dobar piling za lice jer skida mrtve stanice što je i vidljivo na rubu britve. Oduvijek imam osjetljivu kožu što se tiče brijanja. Nakon svake ranice nastane bubuljica i tako u beskraj. :/

      Izbriši
  2. Pozdrav! :)

    Ja ga često kupujem dragom jer on zaboravi, haha :D ali nekada i sama koristim balzame za brijanje, jer eto i nama pomaže poslije brijanja nogu upravo da nam se ne pojavljuju one sitne, iritirajuće točkice! :)
    Hahah, znam kako je prepisivat sitna slova, zato ja slikam sastojke :D

    Dobrodošao, iako vidim da si se skroz snašao i radiš veoma profesionalno kao da si u ovome jakooo dugo! :)

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene u kući žene maznu pjenu za brijanje jer kažu da im to uveliko omekšaju kožu prije brijanja. :D Hvala na dobrodošlici i trudim se koliko god mogu. :)

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects