Muški pogled na žensku ljepotu


Za početak, slike koje vidite u ovom postu su izabrane sa Google tako da neću navesti izvore. Dear Skin mi je dala jednu dobru ideju, a to je napisati post o tome kako mi muškarci doživljavamo pripadnice ljepšeg spola u svijetu ljepote. Jedina je razlika ta što ću u ovom postu iznijeti svoje stavove tako da ne mogu, a niti se osjećam privilegiranim napisati ovaj post u ime nas muške populacije. Svatko od nas ima neki ukus što se tiče ženske ljepote. Što se jednom muškarcu sviđa, ne mora biti da će se i drugom muškarcu svidjeti. Prije nego što počnem s pisanjem posta, moram naglasiti kako smatram da su sve žene prelijepe te da me manje nepravilnosti na licu/tijelu ne mogu odbiti.


Ovaj post je posvećen mojim stavovima oko stvari o kojima današnje žene vode brigu s ciljem da budu njegovane i lijepe - prvenstveno sebi, a potom i drugima. Ipak, postoje i neke stvari koje me odbijaju kod ljepšeg spola što se tiče njihove šminke i općenite pojave. Od rođenja pa odrastanjem do današnjice i uz TV reklame, filmova & serijala, plakate svih veličina, reklamne letke i ostalo, oduvijek sam se divio besprijekornom izgledu tih žena (ali i muškaraca) koji se s vremenom sve više i više poboljšao. Nisam ni pomišljao da su tu prste imali manipulativni Photoshop, razni dekorativni kozmetički proizvodi i slično. U želji da se dosegne idealna slika žene besprijekornog tena i vitke linije najčešće izmanipulirana računalnim programima, porasla je stopa raznih oblika poremećaja kao što su bulimija, anoreksija, iskrivljena slika o vlastitom tijelu i slično što nije dobro. Da ne skrenem s pravog puta, opisat ću vam svoja opažanja vezano za žensku ljepotu.

Stvari koje ne volim vidjeti na djevojci/ženi su:


Donedavno nisam imao pojma kako postoje kozmetički proizvodi koji mogu prekrivati nepravilnosti na licu kao što su tonirane, BB i CC kreme da bih shvatio razlog iskustva koje sam doživio prije par godina. Usred ljeta i u gradu sam prošao pokraj djevojke čiji su nam se pogledi susreli. Ona je svoj automatski okrenula, ali moj se zadržao nešto dulje. Zašto? Bila je stravično tamna u licu u odnosu na tijelo koje je također potamnilo od sunca, ali je bilo svijetlije za par nijansi. Kombinacija smeđe i narančaste boje. Pomislio sam kako se previše zadržala u solariju da bih shvatio kako je to zapravo od pogrešne nijanse BB kreme. Jednom sam u autobusu vidio djevojku koja je bila sva bijela u licu te sam pomislio kako se previše napudrala brašna ili da su joj vampiri tijekom noći ispili svu krv dok je bezbrižno spavala. Nijansa kože na licu različita od one sa tijela dovodi mušku populaciju do velikog upitnika iznad njihovih glava! Mi ne znamo što su BB kreme i čemu one služe?! Znamo samo da nam nije lijepo vidjeti takvo izdanje (sada se usuđujem progovoriti u ime svih nas muškaraca).


Sada prelazimo na dio koji i nije tako strašan. Više je komične prirode. Lijepo je vidjeti djevojke/žene kako nose ruževe na svojim usnama. Osobno volim vidjeti nježne i diskretne boje koje su približne prirodnoj boji usana s malenim dodatkom sjajila. Ono što mi se ne sviđa vidjeti na djevojci/ženi jest potpuno neodgovarajuća boja ruža na usnama. Primjerice, žene s tamnoputim putem koje nose narančaste ili ružičaste ruževe na usnama? Opet se moj pogled fiksira na nju zbog te 'neobičnosti'. Vjerujem kako mi muškarci volimo kada žene nanesu diskretnu boju i što manje ruža. Hej, muškarci vole osjetiti ženske usne, a ne ruž! Prejako nanesena boja ruža na usne? I još uz to kombinacija ostataka ruža na zubima? To nekako, ali ne bih olako dao svoj broj telefona na prvom spoju. Isto tako ne volim vidjeti na djevojci ispucale usne što samo dovodi do mogućeg mišljenja kako ista ne vodi dovoljnu brigu o zaštiti svojih usana. Redovna hidratacija, diskretna boja, malo sjaja i manje je više - idealna kombinacija!


Iako i sam imam kosu koja se dosta masti, ni sam sebi se ne sviđam u tim razdobljima, a pogotovo kada imam nešto dužu kosu. Isto se tako i odnosi na ljepši spol. Nema mi gorega vidjeti lijepu ženu sa prljavom/masnom kosom. Sam pogled na prljavu i masnu kosu ju čini nešto manje lijepom, ali još uvijek lijepom (ne mogu drugačije). Miris koji se širi iz masne kose također odbija. Takva kosa je idealan ubojica volumena i mekoće. Isto tako mi nije lijepo vidjeti ženu sa kosom koja nije zalazila u frizerski salon mjesecima ili godinama te koja nije makar malo stilizirana ili oblikovana. Redovno pranje, adekvatna njega i blago stiliziranje kose je plus kod muške populacije. Bolje prvi dojam steći pogledom od vrha nego od dna (ili sredine), zar ne? :-D


Vjerujem da nije potrebno reći o čemu je riječ, zar ne? Kakve su to crte iznad oči? FAIL! Kako tanke linije obrva mogu lako promijeniti izgled, zar ne? I to još u ružnom izdanju! I sam imam guste obrve koje su do prije par godina bile lagano spojene što mi se nikada nije sviđalo da bih to riješio s vremenom kada mi je teta pokazala koje čari pinceta pruža. Svakako su to bile 'bezbolne' čari! Stvar je u tome da spojene obrve kod oba spola uvijek malo umanje vanjsku ljepotu ma koliko si to osobe ne žele priznati drugima. Kod muškaraca je sasvim uredu ako ima par dlačica, ali baš da se radi o gustim i višebrojnim dlačicama, to je sasvim druga priča s kojom ćete se složiti, zar ne? Poanta je u tome da je uređivanje obrva jednako važno, ali u granicama normale. Nije potrebno pretjerivanje do mjere da se počupaju zadnje dlačice kako bi se morale iscrtati neprirodne linije koje se vrlo lako mogu isprljati slučajnim pokretom ruke preko obrva ili pak znojenjem. Takva blamaža nikome nije potrebna, zar ne? Lijepo je vidjeti žene sa srednjim, uređenim i popunjenim obrvama. Oprez s pincetom - vodite ju umjesto da ona vas vodi. :-)


Nisam siguran što reći na ovaj dio? Poštujem svaki izbor žene koja se odluči na korak puštanja dlaki na tijelu, ali meni to nije lijepo za vidjeti. Može biti da je to zbog toga što sam do sada uvijek viđao žene koje su vodile urednu brigu o svojoj dlakavosti iako je bilo i onih sa izraženom dlakavosti što je stvarno rijetko. Isto mi tako nije lijepo vidjeti muškarca koji je u cijelosti izdepiliran. No kažem, sve je stvar stereotipa i mode koja se sve više i više uvodi tako da s osobnim prihvaćanjem odluke drugih neću imati nikakvih problema. Ne želim previše skakati sebi u usta tako da ću brže-bolje pobjeći od ovog dijela. :-D Jedino ću reći kako se divim ženama kako imaju samo volje izbrijati pazuhe jer sam se oduvijek pitao kako to uspijevaju izvesti bez ikakve porezotine. Naime, moji pazusi su nešto dublji pa ne bih znao kako bih to depilirao bez krvi sa svih strana. Uglavnom - bježim!


Vidjeti njegovane, depilirane i vitke noge djevojaka/žena usred toplijih vremena je uvijek osvježenje i podiže razinu 'hormona sreće' za sve naše muške oči (i ženske, vjerujem?). Što se događa u situacijama kada noge pokazuju malo previše no što je uobičajeno? U mom slučaju to nije baš ugodan prizor jer cijenim žensko tijelo i smatram kako neke dijelove treba pokazati unutar 4 zida. Prekratke minice, pola gornjeg topa s dubokim dekolteom i enormno visoke potpetice me dovode do situacije da okrećem pogled s takvog izdanja jer ne želim da daljnjim gledanjem i pred drugim prolaznicima steknem ugled 'perverznjaka'. Gledao sam emisiju o jednoj majci troje djece koja se obožavala odijevati u takvo izdanje, ali je njezin problem bio taj što je previše pokazivala te je bila neprivlačna muškoj populaciji. Ono što je više prikazano i neprivlačno treba pretočiti u ono što je manje prikazano, a opet privlačno - ukratko: manje je više! Po meni je idealna kombinacija gornji top s diskretnim i pristojnim dekolteom (dobrodošli su i trikovi za što ljepši dekolte) te suknja najmanje iznad koljena.


Došli smo do završne riječi. Idealna slika žene u mojoj glavi je upravo ova. Diskretni make-up, diskretno prekrivanje svih kožnih nepravilnosti, blagi izgled ruža, ujednačena boja kože, osrednje, lijepe i uređene obrve te njegovana i stilizirana frizura. Ima li kukast nos ili razroko oko - nije uopće bitno jer to svakako ne utječe na moj pojam ženske ljepote.

Neke nesavršenosti su ljepše od potpune savršenosti.

To bi bilo sve od mene što se tiče ove teme te bih ovom prilikom volio najaviti gostujući post naše Dear Skin s vremenom. O čemu će se raditi - ostaje nam da pričekamo i dočekamo! :-)

Što mislite o ovom tekstu? Volio bih čuti i vaša mišljenja o poimanju muške ljepote. 


56 comments:

  1. haha
    nasmija me :D
    odlican post :))
    iako nisam musko :D slozila bi se sa svim napisanim...
    naveo si neke *normalne* stvari koje bas i nisu pozeljne, pa recimo, skoro svima :)
    P.S. zar postoje zene/djevojke koje ne briju/ne depiliraju strateska mjesta? :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te nasmijao. :) Naravno da ima i žena koje se ne briju i ponose se s time. One ne žele biti dio stereotipa kako žena trebaju biti lijepe i njegovane. Odnosno, neke su njegovane i lijepe, ali odbijaju ići protiv prirode. :D

      Izbriši
  2. Nisam musko ali se skroz slazem. Ok ja volim i neku sareniju sminku nekad ali iskreno pokrio si sve osnovne i bitne stvari koje bas ne volim ni ja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šarena šminka je sasvim ok radi kreativnosti, ali ako si crnkinja sa bijelim sjenilom, žutim ružem i light bb kremom nijanse Ivory... hey? :D

      Izbriši
  3. Ruž na zubima - story of my life :D :D Super je post i slažem se sa svim napisanim.Mislim da i većina žena ima jednako mišljenje kao i muškaraci,što se šminke tiče.A što se muške ljepote tiče,meni je najdraže vidjeti urednu bradu i gustu kosu tj što dlakavije to bolje :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, nije strašno to sa ružem na zubima. Ja samo na to diskretno ližem jezikom po zubima i žena svoje shvati. :D Žene obraćaju više detalja što se tiče šminke nego muškarci, sigurno... :)

      Izbriši
  4. Odličan post! Meni je užasno dok na curama/ženama vidim neuredne nokte (npr. lak oguljen do pola pločice nokta, izgrižena kožica, a o crnom ispod noktiju da ne govorim).. Ovo će možda bizarno zvučiti, al, neznam zašto, često se ljeti uhvatim da pogledam stopala, pa mi je isto tako grozno vidjeti ispucale pete i ne njegovana stopala..
    Što se tiče muške ljepote, najbitnije mi je da je muškarac njegovan, da ima čistu i urednu kosu i nokte i sl.
    Što se tiče depilacije, moj dečko redovito depilira pazuhe, veli da se manje znoji i da mu se miris dezića dulje osjeti (odnosno, ne usmrdi se odmah.. ) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sjetio sam se i ja vezano za tvrdu kožu na petama i prljave nokte, ali nisam sve ubacio da ne odužim bespotrebno post. :D Vezano za oguljeni lak na noktima, i ja se uhvatim za taj detalj, ali uvijek pomislim kako je žena prezaposlena pa ne stigne. Tu imam razumijevanja, a i nije ništa strašno. :D Što se tiče depilacije pazuha, to je ok radi znojenja. :)

      Izbriši
  5. ovo je doduše bilo kao da čitam neki članak sa indexa koji je isti iskopirao sa cosmolitana, čak i vrlo sličan redoslijed. :/
    ali ajde,svaka čast na trudu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljivo. Ja sam prije pisanja posta razmišljao koje stvari mi ne odgovaraju kod ljepšeg spola i vezano za njihovu šminku pa sam išao po tim pojmovima i izvukao slike sa Googlea. A to što je negdje drugdje članak sličan mom - to je samo lijepa slučajnost. :-)

      Izbriši
  6. Sad sam htela da dodam ovo što je Art Beauty rekla, odnosno prvi deo. Neuredni nokti, zanoktice koje su krvave, ili lak koji je više oko noktiju nego na njima samima. Sa ostalim stavkama se slažem i lepo je čuti da neko voli tu dozu minimalizma koju i sama volim.

    Što se tiče muške populacije, negovane usne, ruke, uredno isečeni nokti. Ne mora se koristiti ne znam koliko krema za svaku sitnicu, ali balzam za usne i krema za ruke može povremeno da se stavi.
    Tekst mi se veoma dopada, način na koji je opisano sve. Vrlo jasno, koncizno, a kulturno i iz najbolje namere i poruke.

    Veliki pozdrav i srećno blogovanje :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krvave zanoktice mi nisu strašne jer su najčešće pod nekim utjecajem. Bitno mi je da njeguje ruke i da vodi brigu o nastaloj šteti. Što se mene tiče, meni je sve ok što se tiče njegovanja...balzam za usne, korektor za podočnjake ili crvene mrlje, krema za ruke, hidratantne kreme za lice, pilinzi i sve što ne. I mi muški imamo pravo biti lijepi. :D

      Izbriši
    2. Samo da zavšim za zanoktice. Devojke ih obično same stvaraju tako što čačkaju, a onda tu tu rane, drugo je kad je koža prosto suva i puca mnogo.

      Tako mi je drago da ima muškarac koji zastupa taj stav (javno), najiskrenije se radujem recenzijama i daljim tekstovima :)!

      Izbriši
    3. I meni se znaju dogoditi krvave zanoktice, a ne diram ih. Jednostavno su mi presuhe pa pucaju. I meni je drago što sam objavio svoje stavove jer nisam očekivao da će se pojaviti toliki interes za ovom tematikom. U vezi daljnjih recenzija i tekstova - svakako!

      Izbriši
  7. Hahhaha, moram priznati da si me jako nasmijao u ovom super postu! Svaku stavku sam pročitala dva puta i da, potpuno se slažem s tobom, pretaman puder + svjetli ruž nažalost ne izlazi već dugo iz mode, ali moram ti reci da se i mi žene zgražavamo nad takvim lookom, još kad se djevojke kvarcaju do iznemoglosti...em što je nezdravo em nije lijepo, a eto sad vidimo da se ni muškarcima to ne dopada. Što se tice prekratkih suknjica, topova islično, ne znam što bih mislila, Sve mi je ok dok je ukusno, kad pređe granicu postaje degute.

    Manje je više je potpuno i moj moto i potpisujem ga u cijelosti. Muškarci primjećuju prekrasan osmjeh, sjaj u očima, njegovane ruke i divan miris...sve ostalo većina nas radi da bismo se sebi svidjele :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, vidiš, zaboravio sam spomenuti i cvjetne mirise (parfeme) obavijenih na svakoj ženi. To me baš privlači. Prvo što primijetim na ženi jest njezina kosa, lice pa potom i ostatak. Odjeća isto puno govori o njoj, tj. o njezinom ponašanju. Drago mi je da ti se tekst svidio. :)

      Izbriši
    2. Moja teorija potvrđena: muškarci vole kad žene mirišu,imaju lijep i zdrav ten te čistu i zdravu kosu :))
      Eh da, ja se nisam očitovala što me (ne)privlači kod muškarca: mrzim kada se muškarci zapuste, susrećem mlade muškarce koji su zapušteni i u tjelesnom i duhovnom smislu, volim kada muškarac miriši slatkasto, kada ima zdrav osmjeh i čvrst stisak njegovanim rukama prilikom rukovanja (o da,imaih mlakih koliko želiš :P)

      Izbriši
    3. Ja sam se nekada mlako rukovao pa me otac upozorio da to trebam promijeniti, haha. Otada se lijepo i čvrsto rukujem, ali prema ženama sam nekako oprezniji jer ne želim ih jako stisnuti. Onako lagano do osrednji stisak će biti dovoljan. :D O da, ja obožavam slatkaste mirise. Nikako one oštre i teške (alkoholne) mirise koji više podsjećaju na after-shavese. :)

      Izbriši
    4. meni je taj čvrti stisak ali moja ruka je ko u diteta ako me stisnes onako pravo muski mozes mi osjetit sve kosti na meni će trebat 1-2 minute da vratim ruku u funciju :)

      Izbriši
  8. Meni je toliko genijalno čitati blog iz muške perspektive :D :D
    Odličan post, samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da uživš u čitanju bloga iz muške perspektive. Kada bi bilo više takvih blogova pa da i ja uživam zajedno s tobom. :D

      Izbriši
    2. Eh, polakoo, možda ćeš bit poticaj nekima :)
      Btw sad vidim i da si iz Osijeka :D

      Izbriši
  9. Odličan post i baš sam se nasmijala, pogotovo slici žene sa šumom ispod pazuha :D Meni je to grozno vidjeti i kod žena i kod muškaraca te mi je depilacija pazuha nekako bitna zbog higijene, pogotovo po ljeti. Što se tiče kratkih suknjica i dekoltea, nije mi to tako strašno sve dok nije pretjerano i dok ne izgleda degutantno. A kod muškaraca također ne volim vidjeti masnu kosu, ispucale usnice i ruke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Podržavam depilaciju pazuha radi znojenja i estetike iako ju sam ne prakticiram. Tako je. Dok djevojka ne pokazuje previše kože usred ljeta, sve je u redu. Drago mi je da te slika žene sa šumom ispod pazuha nasmijala. :D

      Izbriši
  10. Baš mi je zanimljivo čitati muško mišljenje o ovakvim stvarima, a da nije neki tekst u časopisu koji onda navodi što su tamo neki muškarci rekli (a pitanje je jeli uopće točno) :) Narančasto lice mi je jako odbojno, ne razumijem taj "trend". A što se tiče muške ljepote, svakako je poželjno da ima uredne nokte, i na rukama i na nogama, čistu kosu i da je mirišljav (pritom ne mislim na parfem nego na onaj miris čistoće). To me uvijek iznova privuče :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volim vidjeti zažbukanost na licu žene. Lagana prekrivenost uz dodatak korektora ako je potrebno i to je sve. :) I ja cijenim iskrene članke, a ne one koji govore u ime nekoga. Svatko ima drugačiji afinitet. :)

      Izbriši
  11. Odličan post, baš mi je drago čuti mišljenje jednog muškarca o nama!
    Puno toga ja primjetim na ženi, možda više nego vi muškarci. Prvo masna kosa, neuredni nokti na rukama i nogama, nedepilirane noge, prekratke suknje i visoke pete, prenašminkano lice....ali najgore od svega mi je osjetiti neugodan miris znoja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh da, teški miris znoja na ženi me isto jako odbija. Naravno da žene puno više primijete jer su one najčešće kritičnije od muškaraca. :)

      Izbriši
  12. Slazem se sa svim navedenim,i isto bih dodala oguljeni lak na noktima,pa bemu misa,imas dvije minute vremena da ga skines :)
    A sto se tice ispucalih usana,nema sto nisam probala,stalno su mi ispucane i suhe,bez obzira na moje konstantno trackanje istih :/
    Kod muskih volim da su uredni,frizura i cista kosa,ruke mogu biti i malo "hrapave",ipak je musko ;),i volim kada se za njim osjeti fini,diskretni miris parfema ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li probala balzam za usne od DM-a s ureom? Meni je pomogao kod ispucalih usana tijekom zime. :)

      Izbriši
    2. Jesam,potrosila sam tri tubice,malo pomogne,ali ne dovoljno da bih mogla staviti ruz ili sjajilo :/
      Radim u klimatiziranom prostoru gdje je zrak jako suh,pa mi to jos dodatno isusi kozu,a pogotovo usne...

      Izbriši
    3. Da, rad u takvim uvjetima može pogoršati stanje. Probala i melem? :)

      Izbriši
    4. I u kutijici i u sticku ;)

      Izbriši
  13. Ah, većina muških voli taj ''prirodni look'' i ''no make-up'' make-up samo što ne shvaćate da za to treba hrpetina proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preferiram što manje proizvoda na licu lijepe žene. Ne volim šminku koja se jako primijeti na ženi. Diskreno i ugodno oku. To sam samo ja. :)

      Izbriši
  14. Fora clanak, a super mi je vidit kad klinkice fulaju ton pudera i jos si ga onda dobro nazbukaju :D imam se cem smijati kad idem van al et s vrememom skuze il im neko kaze pa se to korigira :)

    Mali savjet za depilaciju pazuha - za tak osjetlivo podrucje ti je bolja depilacijska krema, ostavilja se 10 tak minuta pa se dkake sam sastruzu bez opasnosti od porezotina ;) a moj decko komentira da mu onda dlake ne rastu tak ostro kao poslje britvice :p pa sad kupujem 2tubice dep.kreme :D isprobaj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, sada ste napisale savjete za depilaciju pazuha o kojoj ni najmanje ne razmišljam. :)) Dobro je znati da postoje lakši načini depilacije pazuha bez velikih porezotina. :)

      Izbriši
  15. Super članak, slažem se s curama, fora je pročitati o ovome iz muške perspektive! :) Svima se dogodi pokoja greškica, također svi imaju neku svoju viziju ljepote i svakome je nešto drugo bitno, odnosno nebitno - no evo ja također ne volim pretanke obrve, nedepilirane pazuhe, oguljen lak na noktima, pretamne pudere. A što se šminke općenito tiče, volim eksperimentirati i volim to vidjeti i na drugima. Oduševit ću se i nude i dramatičnim lookom ako je dobro izveden :)

    Kod muških volim lijepe i uredne ruke, volim bradu, moj se ne mora redovito brijati (niti to čini :D ) jer je meni brada sexy i većina dečki izgleda mi bolje s bradom nego bez :D (u društvu imamo dvije sekcije oko toga, jadni naši frendovi s našim kontradiktornim savjetima :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom vezano za žensku šminku. Kod muških, stvarno ima onih kojima brada dobro pristaje, a kojima ne. :D Zar je vrijeme za muški pogled na mušku ljepotu? :-P

      Izbriši
  16. super članak. slazem se sa napisanim :) ovako, nije se tesko depilirat ispod pazuha kao sto se čini, malo vjezbe cuda radi, jest da je nezgodno (meni desnom ljevu depilirat) ali naviknes se i na orezotine (manje) i s vremenom ti to postane nesto svakodnevno i normalno. moja boljka su noge jer tu tek zaravo muku mučim sa uraslim dlačicama i depilacijom jer mi je koža s vremenom postala toliko osjetljiva da mi suze idu na oči od boli. nije lako biti zena :P dobro došao u naš mali virtualni svijet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suosjećam s tobom što se tiče bolnosti kod procesa brijanja. Imam jako osjetljivu kožu pa mi brijanje pravi problem tako da te u potpunosti razumijem. Nema gorega kada britvica otupi pa je daljnje brijanje bolno. :/

      Izbriši
    2. lako meni za britvicu već ni epilator nije ništa bolji. iako imam secernu pastu uspijem si napraviti podljeve :/

      Izbriši
  17. Zanimljivo je procitati i ponesto iz muske perspektive. Premda se citav zivot vise druzim sa muskim prijateljima, nego zenskima, pa su mi dobro poznata vasa raznolika muska razmisljanja. Ali slozila bih se za te neke osnovne stvari koje sam primjetila da su vecini vas zajednicke- preferirate kod nas neutralnu sminku, leprsavu cistu kosu ( dugu po mogucnosti ) i sl. Za depilaciju sam veoma stroga, mrzim dlake, na sebi sam ih gotovo iskorjenila ( prednosti dugogodisnjih epilacija ), ali i od svog partnera ocekujem slicno. Ok, ruke i noge, ali dlakava prsa, pazusi, ne daj Boze ledja kao u Jetija- nikako :-) Ucestalost svakako ne mora biti kao kod nas zena, ali svako malo to dovesti u red i skratiti, se po mom misljenju podrazumjeva i ocekuje. Ne zivimo u doba Vikinga. :-) S druge strane, bradu kod muskaraca kojima stoji smatram seksi, cak laska i nekim muskarcima koji su sa njom puno aktraktivniji nego bez nje. Musko sminkanje ne odobravam, niti obrve na kojima je jako vidno da su stilizovane. Malo cupnuti- to je ok. I jako cijenim muskarce koji su fizicki aktivni u smislu da treniraju, trce, bave se bilo kakvom sportskom aktivnoscu jer prezirem ljenjivce koji samo leze sa daljinskim i gaje pivski stomak. Jednako kao sto ne volim i takve zene. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka je odluka na ženi i muškarcu što se tiče dlakavosti, a hvala Bogu pa ima dovoljno pojedinaca koji vode brigu o sebi na način koji se tebi sviđa pa tako i meni na način koji se meni sviđa. Uvijek ćemo si pronaći neku odgovarajuću osobu. :) Volim i kada žena vodi brigu o svom zdravlju te vodi reda o svojoj prehrani.

      Izbriši
  18. Orange cake alert!!!!!
    Slazem se s vecinom stvari.
    Jos bih nadodala da bilo musko, bilo zensko, obavezvo zubi moraju biti u redu - cisti I nepokvareni, I koliko toliko pravilni. Nokti I ruke cisti I uredni I ne dugi kao kod decki gitarista.
    Sto se tice nogu I dlaka...well... idealno ne kod zena, ali kako je muka kod kize suce I osjetljivosti, ako to musjarac trazi od mene, ja bi usto I od njega. Pazuh svakako bez, zbog higijene.

    OdgovoriIzbriši
  19. Also, pitanje za tebe: sto ako zena ima problema s gustocom kose? Kako muskarci gledaju na to?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam za druge muškarce, ali meni ne smeta ako netko nema dovoljno gustu kosu. Ako se žena osjeća loše zbog toga, može si ugraditi ekstenzije kako bi dobila na gustoći i volumenu.

      Izbriši
  20. Ja kod dečka prvo primjetim frizuru i tenisice, neki bi rekli da je to poovršnost, ali je to pitanje stila i onoga koliko drži do sebe. Iako, sad baš razmišljam, kad bih morama birati jedino ružne zube ne bi mogla tolerirati, nikako, to mi je i kod žena cura jako važno, ma kod svih. Također, lijepe ruke, pomalo oblikovano tijelo i uredni nokti. Što se tiče depilacije, ne volim dlake na prsima, a ispod pazuha mi se sviđa podšišanost, uredno je, a opet muževno, isto to i na intinmnim područjima, ali zato brada...kod mene pali :) prijateljice mi znaju reć' da se palim na metroseksualce, al' samo volim kada drži do sebe, labello i krema za lice nikom ne škode ;)

    Zanima me otkud znaš toliko o "ženskim stvarima"? Nijanse pudera i to.

    Također, je li se slažeš da se nedostatak samopouzdanja vidi kod cure čim uđe u prostoriju, kafić i sl? Sve novine pišu da to muškima ne smeta, ali ja se uvijek izmičem kad me dečko uhvati za trbuščić, što kažeš na takve stvari? je l' primjetiš celulit? (nemam dečka, ali inače)

    ugl. slažem se sa curama, super je čuti ovako nešto iz prve ruke.

    ps. ja imam krvave zanoktice, ali je uzrok anksioznost, ne nešto drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Donedavno nisam imao pojma o nijansama pudera sve dok nisam istraživao internet o metodama prikrivanja prištića s kojima imam problema od tinejdžerskih godina. Tako sam saznao za puder i njezinim nijansama. U vidu nedostatka samopouzdanja kod cure, nisam uopće primjećivao. Kada neka cura ima trbuščić, to je zapravo meni slatko i samo se na to nasmijem (dobronamjerno). Celulit, primijetim, ali ne smatram da je to nešto strašno. Ne može se protiv nekih stvari. Ne treba se zamarati sa sitnicama, zar ne?

      Izbriši
  21. Slažem se sa TH u vezi zubiju, preko toga stvarno ne mogu preći. Ja kod muških primjećujem tenisice i frizuru, zvuči površno, ali mislim da je to stvar stila i držanja do sebe. Volim vidit lijepe ruke, uredne nokte, ja općenito volim kako ja kažem "držanje do sebe" iako mi neke prijateljice znaju reć da se palim na metroseksualce, ne bih rekla, zašto "macho" muškarci ne bi koristili kremu za lice i balzam za usne, osnova. Što se dlaka tiče, ne volim ih, a ispod pazuha volim podšišanost, uredno je, a muževno, isto vrijedi za intimno područje, ne volim ni puno dlaka na prsima. Zato... kod mene pali brada :)

    inače, otkud znaš toliko o "ženskim" stvarima, ciljam na nijanse pudera i to?

    Zanima me je li se slažeš da se (ne)samopouzdanje vidi odmah na curi, prilikom ulaska u kafić i na prvo upoznavanje npr?

    Svi časopisi pišu kako to muškima ne smeta, ali ja se uvijek izmičem kad me dečko uhvati za trbuščić, oko struka, nelagodno mi je zbog sala tu. (Nisam debela, nego eto, višak, i nemam dečka, nego inače.. hhh)
    Također, primjećuješ li celulit kod žena? Ja možda puno toga gledam pa se bojim da bi isto gledao dečko kod mene.

    Čula sam od puno dečki da primjećuju nepočupane obrve, čak i kad su malo nepočupane.

    ps. Slažem se sa curama, super je čuti ovako nešto iz prve ruke :)

    još sam samo htjela reći da krvave zanoktice u mom slučaju proizlaze iz nervoze, anksioznosti tako da treba gledati kontekst.

    Sorry na dugom komentaru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm...mislim da sam ti odgovorio na sva pitanja u prošlom komentaru koji je, pretpostavljam, također tvoj. :)

      Izbriši
  22. Ovaj post ko da je pisao moj dečko, osim kaj on vjerojatno ne bi skužio zbog čega neke žene imaju narančasto lice... Čini mi se da većina muškaraca ima slično mišljenje. Moj uvijek gunđa dok stavim neki tamniji ruž, onda nema šanse da ga ljubim, da mu se ne preslika na usne. :D Slažem se s tobom u vezi svega što si napisao, manje je svakako više. :) Ali došlo je takvo vrijeme da nas bombardiraju s raznim slikama, videima i slično gdje se golotinja (ultra kratke suknjice, topići, preduboki dekolteii i sl.) promovira kao nešto sexy, a zapravo je u većini slučajeva degutantno i neukusno, a današnje cure to ne kuže pa furaju taj stil da bi bile zapažene... Super post, piši nam čim više jer nas žene zanima mišljenje muškaraca. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrudit ću se da vas ne iznevjerim i da napišem što je više moguće zanimljivih postova. Slažem se, današnja televizija s reklamama je malo pretjerana što se tiče ukusa i odijevanja ženskih osoba. Što je više otkriveno, to su statistički podaci bolji. :/

      Izbriši
  23. Odlican post, bas sam se nasmejala. Lepo je videti NAS iz drugog, muskog ugla. Simpaticno je to sto se devojke naprilitaju i namackaju da bi se svidele momcima, a u stvari ih samo zbune i odbiju. Stvari su mnogo jednostavnije nego sto se cine u nasim glavima.

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovo je jedan odličan post,u isto vreme duhovit a opet po meni genijalno napisan,žao mi je što ga tek sada čitam ali nikad nije kasno,baš sam uživala i vidim da ti se mišljenje poklapa skroz sa mišljenjem mog muža tako da definitivno ima tu nešto.Mnoge devojke nisu svesne prirodne lepote pa u želji da budu lepše ili da se istaknu pogrešno naglase ono što im je priroda dala ,da ne kažem unakaze :)

    OdgovoriIzbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects