Muške muke!

Izvor: Sensaklub.hr
Nedavno, pogoršalo mi se stanje na bradi gdje su izbile akne veličine teniske loptice te sam bio očajan zbog sveukupne situacije. Naravno, toj nevolji sam i ja pridonio. Kako već duže vrijeme imam problema sa perutanjem na području oko usana gdje mi je izrasla brada te sam muku mučio s rješavanjem istog problema. Radi toga, mislio sam da mi je područje oko usana izrazito suho te sam tragao za rješenjem na internetu i nekako sam dospio do članka o kokosovom ulju koje je hvaljeno u vidu hidratacije suhe kože. Jednoga dana sam u DM-u naišao na kokosovo ulje te sam ju kupio i počeo si mazati područje brade u nadi da će to riješiti moj problem. Počele su se pojavljivati bubuljice na nekim područjima i mislio sam da je to sasvim u redu jer ulje pomaže izbaciti sve otrovne tvari iz kože - mislio sam - mora se i od nečega početi pa će koža na kraju ostati čista. Previše sam "mislio". Jednostavno, u tjedan dana korištenja i preko noći mi se brada upalila s jakim crvenilom i obilnim (potkožnim) bubuljicama na svim stranama. Bilo mi je neugodno izlaziti u javnosti kao i ići na posao u takvom izdanju, no nastavio sam s korištenjem kokosovog ulja jer ga (još) nisam uvijek smatrao glavnim krivcem.

Pretražio sam internetske stranice da bih naišao na članak o najboljoj beauty blogerici 2013. godine te sam joj se javio privatnim putem misleći da će mi dati koristan savjet vezano za moju situaciju. Dear Skin, inače najbolja beauty blogerica u 2013. godini, se na spomen kokosovog ulja zaprepastila te mi je rekla kako je ono veoma komedogeno i da izaziva akne. Dala mi je korisne savjete oko tretmana akni kao što su korištenje antibakterijskog korektora radi isušivanja i uporaba cinkove masti.

Prestao sam s korištenjem kokosovog ulja te sam otišao u najbližu DM trgovinu i bez mnogo razgledavanja kupio liniju Baleinih proizvoda usmjerenih prevenciji prištića i mitesera (piling gel, gel za umivanje, tonik, dnevna i noćna krema). Redovnom i svakodnevnom brigom o koži, stanje se drastično popravilo iako je bilo povremenih sitnih prištića, ali potkožne bubuljice zajedno s crvenilom su se povukle. Zahvalio sam se Dear Skin na pomoći te me je pozvala da kao gost na njezinom blogu napišem post o svojoj njezi kože što sam rado prihvatio. O mom "znanju" o muškoj njezi i tipu kože koji imam možete pročitati ovdje.

Komentari koji su uslijedili nakon pročitanog članka o mojoj njezi kože zajedno sa podrškom vlasnice bloga Dear Skin su me potaknuli na pokretanje ovog bloga budući da je teško pronaći muške blogere koji pišu članke o njezi kože ili općenito o proizvodima koje koriste (bilo da su u pitanju muški ili uniseks proizvodi). Ne znam u kojem će smjeru završiti ovaj blog, ali nadam se da ću uz njega i vas kao čitatelje mnogo naučiti.

Izvor: Google.hr
Vjerojatno se neki od vas pitaju zašto sam izabrao Subrino za naziv adrese bloga kao i za svoj pseudonim? Naime, u srednjoškolskim danima redovno sam koristio Subrinin gel za oblikovanje kose koji sam obožavao. Tako je iz imena Subrina nastao Subrino.

Nadam se da ćemo se lijepo družiti i zajedničkim snagama si pomoći kroz savjetodavni i preventivni rad.


32 comments:

  1. Dobro došao u našu malu beauty zajednicu.. :) Drago mi je što se napokon i netko s muške strane odlučio pisati o njihovim beauty problemima i sl.
    I, samo jedan mali savjet, isključi opciju :Dokažite da niste robot: :)

    OdgovoriIzbriši
  2. E pa dobro nam došao! Iznimno sam sretna što se pojavio prvi muški bloger koji će dijeliti svojaiskustva s kozmetičkim preparatima i njezi kože.

    Kokosovo ulje mnogi koriste za njegu lica, no ono nije za tebe. Nakon što dovedeš lice u red ovim antibakterijskim proizvodima od balee koje si kupio, potraži dobru hidrataciju i UV zaštitu, toje ono što svakoj koži treba kako bi ostala lijepa i zdrava.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro nam dosao! Smijem li pitati koliko imas godina I kskav ti je tip koze?
    Bas me interesira o cemu ces jos pisati. Radujem se citanju :-)
    THarri

    OdgovoriIzbriši
  4. Pročitala sam tvoj post na blogu kolegice Dear Skin i jako mi je drago što si se pridružio u ovaj blogerski svijet i jedva čekam vidjeti u kojem smjeru će se razvijati. Želim ti puno uspijeha i nadam se da ćeš uživati u bloganju!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Art of Beauty - hvala na lijepoj dobrodošlici. Hm, nisam znao da imam uključenu opciju "Dokaži da niste robot". U postavkama sam to isključio putem "Pokaži provjeru putem riječi" - valjda je to TO. :)
    @Dear Skin - bez tvoje podrške i komentara ne bih ni razmišljao o pokretanju svog bloga. Naravno da ću potražiti dobru hidrataciju sukladno mom tipu kože. :) Hvala još jednom.
    @Anonimno - pogledaj stranicu na vrhu mog bloga - O meni i blogu - tu ćeš pronaći sve potrebne podatke.
    @malatrubica - i mene zanima u kojem će se smjeru razvijati ovaj blog budući da nemam neko znanje o proizvodima kao ni općenito o svijetu ljepote, ali jedino znam da ne želim štetiti svojoj koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela I procitala, zahvaljujem, Subrino :-)

      Izbriši
  6. E, to je to... Nisam se odmah mogla sjetiti kako se zove.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobrodosao Subrino :D super mi je sto si se odlucio na pokretanje vlastitog bloga :) ja ti isto muku mucim sa aknama, doduse sad su se smirile ali kao sto si i sam skuzio uvijek he to dobro drzat na oprezu. Evo nekoliko preporuka koje su meni pomogle, pa ih ako zelis uzmi u razmatranje : krema ili tonik od cajevca ( on pomaze susenju i dezinfekciji), cink u nor. onom biobaza gelu. klindamicion losion (ali to ako imas ono neke hardcore pimples) , neutrogenine kreme i tak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da ću uzeti tvoje savjete u obzir. Čuo sam da je čajevac jako dobar za upalne procese na koži. Hvala ti na komentaru.

      Izbriši
  8. Dobrodosao! Odlicna je ideja sto si resio da napravis blog, zaista nema mnogo blogova sa muskim temama i problemima. Mislim da ce svima biti mnogo korisno i zabavno da citaju tvoje postove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom. Velika je šteta što nema muških blogova o kozmetičkim proizvodima jer me osobno zanima kako se drugi osjećaju u vlastitoj koži ili kako se nose sa problemima vezano za kožu. :)

      Izbriši
  9. Welcome :) Baš je super što si nam se pridružio, ne sumnjam da će tvoji savjeti mnogo pomoći muškom dijelu publike, a i mi žene ćemo sigurno nešto naučiti o muškoj koži. Čitamo se ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadajmo se da će biti nešto od ovog bloga iako koristim svakakve proizvode. Ne koristim nužno proizvode namijenjene 'For Men' :D

      Izbriši
  10. Dobro došao :D Baš mi je drago što napokon imamo i drugi blog koji piše muškarac, super mi je to :)
    Pratim od sada i držim fige da brzo bude puuuuuno pregleda bloga i puno čitatelja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam redovitom pisanju. Potrudit ću se koliko mi to moj posao dozvoljava. :)

      Izbriši
  11. Welcome :) ! Drago mi je što si odlučio pisati blog, veselim se čitanju i želim ti puno uspjeha ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na dobrodošlici. Potrudit ću se da napišem zanimljive postove. :)

      Izbriši
  12. Dobrodošao! Drago mi je da naša blogosfera raste i da se konačno i koji član muškog dijela populacije odlučio na nešto ovakvo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije se bilo lako odlučiti na ovaj korak, ali idemo polako. :D Hvala na lijepoj dobrodošlici. :)

      Izbriši
  13. Želim ti dobrodošlicu u blogosferu i drago mi je što se sve više muškaraca zanima za njegu kože, a i drago mi je što sve više ima nas Slavonaca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, Slavonci rules! :) Hvala na lijepoj dobrodošlici. Oduvijek sam se zanimao za njegu kože, samo sam dosada išao krivim putem. :)

      Izbriši
  14. Dobrodošao u blogosferu :) Zaista mi je drago da si se odlučio pokrenuti blog.Veselim se čitanju postova iz muškog kuta.Želim ti puno uspjeha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lijepa. I mene čak zanima kako će ovo sve izgledati. Iznenada sam ušao u sve ovo bez nekog razmišljanja. :)

      Izbriši
  15. Svaka čast na otvaranju bloga! Pročitala sam tvoj post kod Dear skin i preporučila ti Bio Baza sapun u Kozma. Nadam se da će ti biti od pomoći ako se odlučiš kupiti ga. Samo naprijed!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se tog posta i komentirao sam kako sam čitao o tim proizvodima te da ću zasigurno obratiti pažnju na tu liniju s vremenom kada potrošim trenutnu. Nadam se da će mi sapun pomoći ukoliko se odlučim na nabavku. A što se tiče otvorenja bloga - vidjet ćemo što će biti s vremenom. :)

      Izbriši
  16. Dobrodošao :) Evo ja sam uspjela nagovoriti svog dečka da gostuje na mom blogu, tako da ćeš uskoro moći i kod mene pročitati neke članke o muškoj njezi kože s njegovim iskustvom. Za početak će ići iskustva s nekim novim Afrodita muškim proizvodima koje sam mu kupila :D Ipak, što se tiče tog suhog područja oko usnana i na bradi, najradije mi krade Vichy Aqualia Spa Effect noćnu kremu. Ta krema je meni fenomenalna, a i on se oduševio toliko da mi kaže kako bi ju najradije namazao po cijelom tijelu :D Baš ću mu dati link na ovaj tvoj blog i veselim se čitanju novih postova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično. Jedva čekam taj post i slobodno mi javi kada sklepate post. :) Ja muku mučim sa suhim područjem oko usana i brade. :(

      Izbriši
  17. shame on me, nisam zaželjela dobro došlicu. Dobro došao u nas mali virtualni svijet ljepote!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lijepa na dobrodošlici, tina! Sviđa mi se biti dijelom blogosfere sačinjena od 99% ženskih osoba. :D

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects