Balea MEN Invisible DEO ROLL-ON [recenzija]

Izvor slike: DM + prilagođena za potrebe bloga
Za početak, htio bih se zahvaliti svima koji su podržali otvorenje mog bloga kao i na ljubaznim komentarima dobrodošlice. Sve me je to ohrabrilo da nastavim s pisanjem bez obzira na to što je neuobičajeno vidjeti muškarca u kategoriji beauty blogova sačinjen od 99% ženske populacije. Vrijeme će pokazati u kojem smjeru će se razvijati ovaj blog i hoće li se s vremenom priključiti više muških čitatelja. Ženskih čitatelja imam napretek, hvala Bogu.

Ispričavam se zbog toga što nisam koristio osobne fotografije jer se ne snalazim baš najbolje u fotografiranju (ili su mi tamne ili su mi mutne) pa mi je lakše pribjeći metodi pronalaska slike na Google uz malu prilagodbu za potrebe bloga.

Ovim postom želim recenzirati ovaj proizvod kojeg vidite na slici, a radi se o dezodoransu s kuglicom. Naime, u prošlosti sam koristio razne stikove i dezodoranse s kuglicom za pazuhe, ali sam uvijek s njima imao negativna iskustva kao što su osip sa svrbežom i crvenilom, bijeli ili žućkasti tragovi na odjeći, bijeli ostatci koji su se gulili sa kože i slično. Bilo mi je teško pronaći neki odgovarajući stick koji neće biti agresivan i koji će dulje držati što se tiče svježine i postojanosti sve dok nisam naletio na ovaj proizvod na polici unutar DM trgovine.

Svojim jednostavnim izgledom me privukao te opisom kako se radi o nevidljivom dezodoransu što znači da neće ostaviti nikakve fleke na odjeći što je upravo bilo ono što sam trebao.

Deklaracija:
Balea men deo roll-on - Invisible
Djeluje tijekom 48h. Sprječava nastanak mrlja na tamnoj i svijetloj odjeći.
Sastojci:
Aqua - Dicaprylyl Ether - Aluminium Chlorohydrate - Methyl Glucose Sesquistearate - Hydroxyethyl - Cellulose - Parfum - Propylene Glycol - Phenoxyethanol - Polyglyceryl-4Laurate - Ethylhexylglycerin - Limonene - Octenidine Hcl - Benzyl Salicylate - Sodium Hydroxide - Citronellol - Benzyl Alcohol - Linalool - Eugenol. 
Miris je tako čist i podsjeća na mini parfem pogodan za oba spola. Dolazi sa kuglicom što olakšava primjenu pod pazuhom, a tekućina je onako prozirno-bjelkasta. Potrebno je samo malo nanijeti i postojanost će biti prisutna do kraja dana, ako ne već i do idućeg jutra. Kod prvog nanošenja, miris je tijekom dana prisutan u zraku da bi s vremenom i s daljnjem nanošenjem postao neprimjetan. Nemam uopće osjećaj da mi se pazuh vlaži ili da mi je područje odjeće kod pazuha mokro. Poslije nanošenja i kratkog protrljavanja pazuha o tijelo, gotovo brzo se osuši. Prva mana je što kod obilnog nanošenja doprinosi ljepljenju dlaka ispod pazuha. Druga mana je ta što je nemoguće vidjeti kroz bijelu bočicu razinu potrošene tekućine te uvijek moram okrenuti bočicu prema danjem svjetlu kako bih procijenio koliko je tekućine ostalo. Dezodorans se ralativno brzo troši te je potrebna kupnja najmanje jednog proizvoda mjesečno što nije nikakav problem obzirom da je i više nego cjenovno prihvatljiv. Preporučio bih ga svakom muškarcu koji drži do svježine i čiste odjeće bez ikakvih fleka.

Mjesto kupnje: DM
Cijena/gramaža: cca 9-10 kn/50 ml

Koristite li i vi dezodoranse roll-up? Koji su vam najdraži i najbolji? 


12 comments:

  1. Ah ti dezići...ili ne drže, ili stvaraju flekove i uništavaju odjeću, zaista je teško naći onaj pravi. Nisam probala Baleine verzije, nadam se da su i ženski dobri kao ovaj tvoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, jako je teško pronaći onaj zadovoljavajući. Mislim da ima i ženska verzija ovog mog proizvoda, barem sam vidio da ga moja teta ima. Mislim da ću i dalje istraživaati jer kažu da je dobro svaki put mijenjati malo po malo proizvode kako se ne bi dogodio kontraefekt. Npr. stalno sam koristio Old Spice stik sve dok nisam dobio alergijsku reakciju na njega (osip i svrbež).

      Izbriši
  2. Ne brini za fotografije, samo fotkaj kako bi našao neko mjesto gdje ima dovoljno svjetlosti i drži ga se. ;) Ja sam imala ženske Balea, neki su bili odlični, neki ne. U zadnje vrijeme preferiram one bez aluminijevih soli. Problem mi je s njima što ne drže toliko dugo kao ostali. Za sada sam zadovoljna sa Alverde, al ne znam kako će se ponašati na npr. 25+ stupnjeva..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, ja sam prije neko vrijeme koristio Alverde stick za muškarce, onaj stakleni. Bio je na bazi neke biljke, ne mogu se sjetiti naziva. Na kraju mi i nije bio nešto. Što se tiče fotografiranja, znam da mogu bolje. Potrudit ću se. :)

      Izbriši
  3. Meni je pronalazak odgovarajućeg dezodoransa problem,uvijek mi nešto smeta ;) Bilo miris,bilo da je ljepljiv,ostavlja tragove...uvijek nešto :) Znam da moj dragi koristi od Axe-a u spreju te je jako zadovoljan,kaže da mu ne ostavlja tragove na odjeći,nije imao negativnih reakcija,miris je ugodan te djeluje dosta dugo,no budem mu preporučila da isproba ovaj.Dosad nije koristio te na kuglicu,pa čisto radi isprobavanja nečeg novog ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđaju Axe dezodoransi, posebno onaj od Africe. Nisam ih jako dugo koristio. Ne znam da li to ide pod pazusima jer sam oduvijek mišljenja kako je on sprej za odjeću da se bolje miriše ili po prsima da se poprska. A oni roll-on dezići da su namijenjeni upravo za pazuse. :D Preporuči mu pa neka javi dojmove. A možda da ga i iznenadiš nekim poklončićem, ha? ;)

      Izbriši
  4. Hm sad ću morati istražiti i to da li su za po odjeći ili ipak za pazuhe ;) On stavlja ispod pazuha,ne dam ja na odjeću za svaki slučaj :D Vidiš dobra ideja,nisam odavno mu ništa poklonila,pa bih mogla taj balein roll on.Eto još jednog razloga za nastavak pisanja bloga,daš ženama fantastičan uvid u muški svijet i dobre ideje za poklone :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su roll-on dezići najbolji. Probala sam daavno prije one u spreju, ali nijedan mi nije držao tako da od tad koristim samo one s kuglicom. Trenutno koristim jedan jeftinjak iz Mullera i super mi je, makar zna ostavljat fleke na odjeći što me sve više smeta pa ću morat potražit drugi. Znam da dragi koristi plavi Dove roll-on i predivno miriše, jesi probao taj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još probao taj roll-on. Bio sam dugo vjeran Old Spice sticku sve dok nisam dobio osip i svrbež od njega te sam prelazio na razne roll-on primjerice Nivea, Alverde i Balea. Malo po malo mijenjam sve do negativnih iskustava kao što su kratko zadržanje svježine, tragovi flekica i slično. Zasada sam zadovoljan sa Baleinim. :)

      Izbriši
  6. postajem mrzitelj dezića jer osim što nerade nista, mene guše i počinjem kašljat od njih. stick mi se doslovno razmrvio nakon nekog vremena a na samom kraju je postao gnjecav te je upao unutar pakovanja. roll on sam imala ali neki nikao da se potroše, nevolim jedan te isti miris a nevolim ni gomilat 10 različitih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najgori su mi ti koji se mrve pa se osjećaš neugodno u svojoj majici koja je slijepljena tim mrvicama. Isto tako i sa gnjecavim komadićima koji su sljepljeni na dlakama. I danas ima toga iako u punoooo manjoj količini. S Old Spice stikom mi se mrvilo i bilo je jako gnjecavo. Treba svaki put redovno mijenjati i isprobavati jer se u mom slučaju pokazalo da se zadržavanje na samo jednom sticku rezultira sa nekim nuspojava poput svrbeža i crvenila.

      Izbriši

 
Muška strana ljepote © 2014 - 2015 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects